Skrevet 25. mars 2006 18 år Hei, husker at jeg lastet ned denne filmen her for rundt 2 år siden her på forumet. Jeg husker hvor adeles godt folk likte denne filmen, hvertfall jeg gjorde. For de som er forelsket i Harrier, er dette en unik film som må ses. Snow Falcon EDIT: Filmen er på 37 mb, (ikke komprimert) varer i 5 min og 13 sek. I begynnelsen skal skjermen være svart i 18 sekunder.
Skrevet 25. mars 2006 18 år Bare en liten korreksjon fra en datastudent: EDIT: Filmen er på 37 mb, (ikke komprimert) varer i 5 min og 13 sek. *start pirk* Filmen ER komprimert, i og med at den er i wmv-format. Hadde den ikke vært komprimert ville den vært på flere hundre mb! I og med at den allerede er komprimert, så ville en ikke tjent mye på å zippe videoen. *stopp pirk* Bortsett fra det, ålreit video, kan vel ikke forvente at pilotene skal leke seg like mye over Bardufoss som de franske cowboyene av noen piloter gjør andre steder. Flott å se film fra ENDU, å være der mens britene trente var rått. Vi var ute på øvelse jerv, i februar 2002, og lå stasjonert like øst for rullebanen. Mao hadde vi det over oss til stadighet. Ene dagen under øvelsen var jeg ute på kjøreoppdrag, og tok turen gjennom flybasen, og rundt den nordvestre rullebaneenden. For dere som ikke har vært der, så går den rett ved tresholdet. Og hva kom inn da jeg kjørte rundt der, joda, tre Harrier Gr.7 (de som er med i videoen) under landing. Dere som har kjørt BV-206, vet vel at den ikke er direkte stille innvendig, og selv om jeg også satt med hørselvern på, så hørte jeg Pegasusmotoren på Harrierne SVÆRT godt i det de passerte rett over meg under deres aller siste del av innflyningen. RÅTT!
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.