Mathias Ganss Skrevet 22. januar 2001 Skrevet 22. januar 2001 Heisann! Nå som det store flyinet Sweden High Density 2001 nærmer seg synes jeg det er på tide at vi i norge samler oss sammen og finner på noe denne kvelden! Jeg vil da gjennomføre en group-flight tidlig på kvelden for å varme riktig opp! Sted for avgang har jeg ikke funnet, men synes at Arlanda skal være target for flighten. Synes vi skal ha noe annet enn ENGM som departure piont denne gangen, kanskje noe lenger unda, f.eks Sola eller kanskje noe nordligere! Noen som eventuelt kunne interresere seg for denne turen og som har noen forslag til departurepoint; Si ifra! Skriv svar under her og meld din interesse! Mer info kommer selvsagt senere!! MVH Mathias Tangvall Event Coordinator Norway ACCNOR6/VBX107 Ganss@online.no Siter
Eirik Løken Skrevet 23. januar 2001 Skrevet 23. januar 2001 Mathias God ide med group flight. Som nordlending foreslår jeg vi starer litt lengre nord !?. Vi trenger noen natiske mil for å komme opp på "cruise" samt å samle formasjonen. Vi kan jo fly fra f.eks fra Bodø sørover til Gardemoen før vi svinger østover mot søta bror's hovedflyplass. Har du en dato ? Eirik SK 777 Siter
Gjest Skrevet 23. januar 2001 Skrevet 23. januar 2001 jeg er med på den!! skal man prøve å kome i formasjon så må man ha litt distanse, så derfor mener jeg at Bodø er jo et flott alternativ. Men har jo ikke så mye mot å starte på værnes heller da eller hva mener dere? hilsen en happy simmflighter BRA-246 Siter
Mathias Ganss Skrevet 23. januar 2001 Forfatter Skrevet 23. januar 2001 Hei!! Flott, da sier vi Bodø! Er enig med dere, fint å ha litt lenger unda! Kommer med litt mer info om tidspunkt senere, men det blir nok tidlig på kvelden, som en oppvarming! Kom igjen alle flyvere, start opp her i Norge og bli med på et flyin, som jeg tror blir kjempestort!!! MVH Mathias Tangvall Event Coordinator Norway ACCNOR6/VBX107 Ganss@online.no Siter
Gjest Skrevet 23. januar 2001 Skrevet 23. januar 2001 Dette høres helt topp ut, men personlig er jeg mer for departure Værnes... blir nok flyging i svergie, om ikke vi skal fly helt fra Bodø. BRA-330 Håvard Olsen [Endret av Håvard O 23-01-2001.] Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.