Skrevet 20. mars 2006 18 år Lurer på om jeg skal kjøpe meg detta, men er det noe negativt om det? Hvis man ikke har den kraftigste pc'n, blir man plaget mye med hakking? Bare vær ærlig nå, det er mye penger som står på spill...
Skrevet 20. mars 2006 18 år Jag har haft TIR1, TIR3Pro med Vector och nu TIR4Pro. Mjukvaran till TIR tar lite resurser om man väljer att minimera vinduet. Har läst om folk som har märkt att de förlorat några FPS om de haft programmet "aktivt" istället för att köra det minimerat i system tray, men i övrigt så tror jag inte det tar så mycket prestanda. Vad slags PC har du?
Skrevet 20. mars 2006 18 år Den ser jo knall ut, den PCen din! Eneste er at du vel burde satse på nytt grafikkort etter hvert! Det vil du ha mye igjen for. Ellers er 3,2 Ghz ikke noe å klage på spør du meg! Jørgen: Hakker IR når du beveger deg? (Selv om simmen/terrenget ikke hakker) Er det forsinkelse fra du beveger deg til du faktisk ser den (forhåpentligvis myke) bevegelsen i virtual cockpit?
Skrevet 21. mars 2006 18 år Gert Andreas, jag har kört TIR 3 på en liknande maskin, och det gick helt fint. Jørgen: Hakker IR når du beveger deg? (Selv om simmen/terrenget ikke hakker) Nej. Rörelesen är väldigt mjuk och kontrollerbar. Se på www.trackir.com så hittar du en del filmer som beskriver detta bra. Er det forsinkelse fra du beveger deg til du faktisk ser den (forhåpentligvis myke) bevegelsen i virtual cockpit? Det måste ju vara en fördröjning där, men den är inte märkbar för mina ögon.
Skrevet 21. mars 2006 18 år OT: Er det bare meg som tenkt på at de bruker eksakt samme font på TrackIR hjemmeside, som de gjør til Microsoft Flightsim ?
Skrevet 21. mars 2006 18 år Forfatter Så, dere syns jeg har en bra nok pc til TIR4, og det er så bra at jeg bare må kjøpe det?
Skrevet 23. mars 2006 18 år Forfatter Da er den kjøpt! Takk for hjelpen og takk til Dag for at du tok det inn
Skrevet 30. mars 2006 18 år Oi oi oi! Nå må jeg si jeg er spent. Fikk noen penger inn på konto fra siviltjenesten i dag. Gjett hvor alle penga gikk Så får man finne smart måte å pakke med seg PC med mere hjem til påska.. >_<
Skrevet 30. mars 2006 18 år Hei. Jeg har Track IR 3 pro og oppgradert til vector ekspansion. Kjøpt i Flightsim shoppen. Aaaaaaaah, suverent. Helt klart den lille prikken over i'en assa Bengt.
Skrevet 30. mars 2006 18 år Mon tro om denne blir sendt i morgen, og kommer frem på lørdag! Hvis ikkeblir det en fryktelig lang og kjedlig helg..
Skrevet 30. mars 2006 18 år Jeg fikk min fra shoppen forrige uke. Helt klart noe å anbefale. Litt uvant til å begynne med, men man venner seg fort til det. Du har virkelig noe å glede deg til.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.