Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Lurer på om jeg skal kjøpe meg detta, men er det noe negativt om det? Hvis man ikke har den kraftigste pc'n, blir man plaget mye med hakking? Bare vær ærlig nå, det er mye penger som står på spill...

Skrevet

Jag har haft TIR1, TIR3Pro med Vector och nu TIR4Pro. Mjukvaran till TIR tar lite resurser om man väljer att minimera vinduet. Har läst om folk som har märkt att de förlorat några FPS om de haft programmet "aktivt" istället för att köra det minimerat i system tray, men i övrigt så tror jag inte det tar så mycket prestanda.

Vad slags PC har du?

Skrevet

Den ser jo knall ut, den PCen din! Eneste er at du vel burde satse på nytt grafikkort etter hvert! Det vil du ha mye igjen for. Ellers er 3,2 Ghz ikke noe å klage på spør du meg!

Jørgen: Hakker IR når du beveger deg? (Selv om simmen/terrenget ikke hakker)

Er det forsinkelse fra du beveger deg til du faktisk ser den (forhåpentligvis myke) bevegelsen i virtual cockpit?

Skrevet

Gert Andreas, jag har kört TIR 3 på en liknande maskin, och det gick helt fint.

Jørgen: Hakker IR når du beveger deg? (Selv om simmen/terrenget ikke hakker)

Nej. Rörelesen är väldigt mjuk och kontrollerbar. Se på www.trackir.com så hittar du en del filmer som beskriver detta bra.

Er det forsinkelse fra du beveger deg til du faktisk ser den (forhåpentligvis myke) bevegelsen i virtual cockpit?

Det måste ju vara en fördröjning där, men den är inte märkbar för mina ögon.

Skrevet

Oi oi oi! Nå må jeg si jeg er spent. Fikk noen penger inn på konto fra siviltjenesten i dag. Gjett hvor alle penga gikk ""

Så får man finne smart måte å pakke med seg PC med mere hjem til påska.. >_<

Skrevet

Hei.

Jeg har Track IR 3 pro og oppgradert til vector ekspansion.

Kjøpt i Flightsim shoppen.

Aaaaaaaah, suverent.

Helt klart den lille prikken over i'en assa ""

Bengt.

Skrevet

Jeg fikk min fra shoppen forrige uke. Helt klart noe å anbefale. Litt uvant til å begynne med, men man venner seg fort til det. Du har virkelig noe å glede deg til. ""

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …