Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Tenkte jeg skulle lage en liten videosnutt ved hjelp av Fraps i dag. Da filmingen var ferdig og jeg skulle se på størrelsen på filmen fikk jeg bakoversveis: 1 minutt og 740mb """"""

En annen ting: Så på WindGuide filmen Tom Knudsen har lastet opp her i filbiblioteket nylig. Jeg la merke til at "musepila" ikke vistes når han trykket på panelen i flyet (regner med at han ikke kan alle tastaturkobinasjonene utenatt?) Hvordan fixer man det? Fin film foresten!

Kort spurt: Hvilke innstillinger har dere i FRAPS ""

Skrevet
  • Forfatter

Joda, men tidligere ble jo ikke filene så vanvittig store uredigerte. Mener å huske at i et tidligere opptak på 1 minutt var filen i underkant av 100 mb uredigert, eller tar jeg feil?

Skrevet

For å fjerne musepila må du bare hake av "No cursor" på Fraps moviesettings.

Holdt på å filme noe her nå og tok en test. Ett minutt ble 260 mb hos meg.

Da hadde jeg både lyd og Full size.

Skrevet
"" Ja he he.. her hjemme gikk det såvidt det var ikke ut over sønnen min.. trodde han hadde fått ned ett eller annet som hadde fyllt opp 225GB disken min med søppel "" men fant ut at det var et par egne FS Fraps prosjekter jeg hadde ja.. "" ..ojojoj.. ""

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …