Kim Ruben Fjeldstad Skrevet 19. mars 2006 Skrevet 19. mars 2006 Jeg og Jørgen Toll, har summet litt om et flightsimlan på Tromsø Lufthavn, Langnes. Er det noen som er interesser i dette og synes dette høres bra ut? Så ikke nøl med å svare vi kan trenge en del hjelp fra nettopp dere, for å få dette oppe og gå, og evt noen forslag på hva vi kan ha/bruke for at dette skal bli hyggelig og en god felles sosial samvær for en helg! Høres dette spennende ut? Kommer det til å gå? Siter
Steinar Grindstein Skrevet 19. mars 2006 Skrevet 19. mars 2006 Jeg er der med PCe! Stiller gjerne opp som crew om det er ønskelig. Siter
Magnus Wiik Skrevet 19. mars 2006 Skrevet 19. mars 2006 Jeg kunne godt tenke meg en tur oppover dersom det ikke blir alt for dyrt. Må da sannsynligvis låne noe utstyr, siden jeg ikke gidder å dra med meg PC og 19" CRT på flyet... Siter
Marcus Krogtoft Skrevet 19. mars 2006 Skrevet 19. mars 2006 Kan sikkert være med om det ikke er i arbeidshelga mi. Siter
Leif-Petter Karlsen Skrevet 19. mars 2006 Skrevet 19. mars 2006 Høres fryktelig morsomt ut,og skulle gjerne vært med,men har jobb vær eneste helg nå frem til 16 mai.. Siter
Kim Ruben Fjeldstad Skrevet 19. mars 2006 Forfatter Skrevet 19. mars 2006 Jeg er der med PCe! Stiller gjerne opp som crew om det er ønskelig. JA vi trenger crew! Men vet ikke noe helt riktig ennå! Men vil informere om alt som skjer underveis! Vi skal se om det er mulig å bruke en del WIF sin hangar her i Tromsø, men VET det ikke ennå. Hvis det blir så blir det ikke før til høsten, siden Jørgen ikke er ledig før til høsten. Siter
Gjest Skrevet 20. mars 2006 Skrevet 20. mars 2006 Det går ju fint att arrangera något före den tiden. Jag har förvisso fri innan hösten, men har annat att hänga fingrarna i. Siter
Kim Ruben Fjeldstad Skrevet 20. mars 2006 Forfatter Skrevet 20. mars 2006 Det går ju fint att arrangera något före den tiden. Jag har förvisso fri innan hösten, men har annat att hänga fingrarna i. Javel men da så, da går vel det meste greit, når passer det for deg? Siter
Leif-Petter Karlsen Skrevet 20. mars 2006 Skrevet 20. mars 2006 Ja blir det etter 16 mai engang,så skal jeg passe på og få satt av tid.Stiller gjerne opp!! Siter
Gjest Skrevet 20. mars 2006 Skrevet 20. mars 2006 Jag menade att någon annan kan gärna arrangera ett LAN meet utan mig. Bara för att jag inte har tid i vår så kan det ju finnas andra som vill arrangera något... Siter
Kim Ruben Fjeldstad Skrevet 21. mars 2006 Forfatter Skrevet 21. mars 2006 Jag menade att någon annan kan gärna arrangera ett LAN meet utan mig. Bara för att jag inte har tid i vår så kan det ju finnas andra som vill arrangera något... Synd du ikke har tid, det hadde varit kul å hatt deg med på crewet, du kunne ikke tilfeldigvis høre om det er møjligt og låna WIF hangarn til detta? Siter
Kim Ruben Fjeldstad Skrevet 24. mars 2006 Forfatter Skrevet 24. mars 2006 Har laget enn poll med hvilke datoer som er aktuelle for å ha LANet vet at dette er i Sommerferien og at det godt kan være midt i uken men det er tross alt WIF sin hangar LANet skal være i Siter
Kim Ruben Fjeldstad Skrevet 29. mars 2006 Forfatter Skrevet 29. mars 2006 Ser det er folk som vil at dette skal skje i sommerferien, og det er best for meg og. Holder fortsatt på og forhandle med WIF om lån av hangar til dette! Mer info kommer etterhvert!!! Be patient! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.