Skrevet 17. mars 2006 18 år Har meldt meg inn i Virtual Widerøe og synes det virker som en flott side. Men jeg kommer meg ikke inn på "Pilot center". Får bare opp "finner ikke side". Det er kun på disse sidene jeg har opplevd lignende problem. Det samme skjer i Firefox, så det nytter ikke. Prøvde på skolen i explorer og der gikk det fint. Hører med andre og de har ikke samme problem. Må jo være noe på maskinen min som hindere denne siden å bli åpnet. Er litt kjipt da det er samme siden som logger timer fra FSlog. Det er siden "www.fsdash8.com" dette gjelder. Har pratet med Freddy og han kan heller ikke skjønne hva feilen kan komme av da alt ser normalt ut hos han. Er det noen som kan komme med tips til meg blir jeg veldig gla. Go helg alle sammen. Drar en snartur til Trondheim i morgen. Kanskje det blir noen REAL-bilder fra turen
Skrevet 20. mars 2006 18 år Jeg har samme problemet hvis jeg taster inn www-adresssen, men taster jeg inn ipadressen kommer jeg inn. Dette begynte etter en serviceoppdatering fra Microsoft. Ny patch skal vist komme om kort tid. Jan
Skrevet 20. mars 2006 18 år www.fsdash8.com/fslog/ Det er inegting som vises på www.fsdash8.com (directory listing denied) Denne vises hos de fleste... jeg fatter ikke hva som feiler din pc ? kan det være noe med regionale instillinger eller lignende ?.. prøv og bytt til engelsk opsett om du kjører norsk XP.. Freddy
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.