Skrevet 10. mars 2006 18 år Jeg bor i Lillestrøm rett under/ved siden av innflygingen til bane 01R. Forrige fredag så jeg en Antonov An-124-100 lande kl. 09.15. Er dette en fast rute? Sitter nå med kameraet klart og venter. Noen som vet når Cato Air sin B747 har landingstider?
Skrevet 10. mars 2006 18 år Har Cato Air fått 747?!?!?!? Stort hopp fra Caravans og Dorniers. Sikker på at det ikke er Korean du mener? De har fast rute på Tirsdager, de reiser vel rundt klokka 12-1.
Skrevet 10. mars 2006 18 år Korean flyr Lørdag, Tirsdag og Onsdag - så de blir ikke å se før i morgen. Angående AN124 så har den vært veldig mye på OSL i det siste pga hendelser i Pakistan osv, men denne har ingen faste tider. Dog ser det ut som den liker å komme i mørket..
Skrevet 10. mars 2006 18 år Forfatter Har Cato Air fått 747?!?!?!? Stort hopp fra Caravans og Dorniers. Sikker på at det ikke er Korean du mener? De har fast rute på Tirsdager, de reiser vel rundt klokka 12-1. Var nok Korean jeg tenkte på ja! På lørdager, er det ved 12-13 tiden Korean lander da og?
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.