Tordbjørn W. Eriksen Skrevet 4. mars 2006 Skrevet 4. mars 2006 Hmm.. Nå har jeg fått åpnet port 6073 og 23456 (UDP) slik at jeg skulle kunne fly på multiplayer serveren. Jeg foretok en test først med default fly og fløy litt rundt ENBR, kjempegøy og det fungerte godt. Men så prøvde jeg å bruke activesky v6 ved siden av.. Resultat CTD (Ulovlig operasjon saken). Det samme skjer hvis jeg prøver å lage til en flightplan med fs9 sin flightplanner, eller åpner GPS'en. (Uten activesky ved siden av). Noen vet hva en kan (bruk av tilleggsprogrammer etc) gjøre /ikke gjøre for at mp delen skal fungere? Begynner å bli grassalt frustrert her Er det slik at router evt. må "resetes" etter at porter er åpnet? Siter
Tom Knudsen Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 Er det slik at router evt. må "resetes" etter at porter er åpnet? Ikke resettes, men rebootes ja. Siter
Alexander Bakke Skrevet 9. mars 2006 Skrevet 9. mars 2006 Brannmurer, rutere og slikt Brannmurer kan være litt problematisk, men her er listen over porter som DirectX bruker og som må være åpne for at multiplayer skal fungere: FS2004 23456 TCP/UDP FS2002 6073 TCP 47624 TCP 2300 til 2400 TCP/UDP Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.