Skrevet 3. mars 2006 18 år Hei. Jeg har lyst og starte ett flygekurs for de som er uefarne på FS. Det går ut på take-off, flyging, landing, taxing og diverse ting om Cockpit. Påmeldinger skrives under her! Husk og ta med hvilket fly du skal fly. Det blir kurs hver fredag helt frem til April. Da er kurset slutt. Idag, den 3.mars, er det første kurset. Det går ut på take-off. Kurset starter 14.00 på Seattle Tacoma. Håkon
Skrevet 3. mars 2006 18 år Høres spennede ut! Men hvordan har du tenkt å gjennomføre det? På en multiplayer, Vatsim eller personlig oppmøte hos deg?
Skrevet 3. mars 2006 18 år Forfatter Hadde tenkt og gjennomføre det på FS Serveren Nå er kurset slutt for idag. Det møtte opp hele 4 stykker Neste kurs - Landing på Gardermoen! (Neste fredag) kl. 15.00.
Skrevet 3. mars 2006 18 år Det er jo en smule idiotisk å ha noe slikt kl. 14. De færreste er hjemme da..
Skrevet 3. mars 2006 18 år Forfatter Det er jo en smule idiotisk å ha noe slikt kl. 14. De færreste er hjemme da.. Det er vinterferie?
Skrevet 3. mars 2006 18 år De fleste hadde ferie forrige uke. Skal du arrangere noe slikt, burde du kanskje vurdere å kjøre det mer enn 1 gang i uka, samt med tidligere varsel?
Skrevet 3. mars 2006 18 år Jaja, drit nå i å begynn å krangle om DET da! Vær litt vennlige mot hverandre...?
Skrevet 3. mars 2006 18 år Om det var/er vinterferie rundt omkring nå spiller ingen rolle. Jeg for min del jobber frem til 1600 stort sett. Å ha et kurs før 1700 er i det heletatt for min del litt skivebom. Skal man få med fler, bør man annonsere tidligere, og til et mer beleielig tidspunkt.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.