Skrevet 2. mars 2006 18 år Hei folkens! appellerer til noen vennligsinnede sjeler med serverplass og verktøy for å "krympe" bilder. Jeg har noen bilder jeg gjerne skulle ha vist i Screenshot forumet. Problemet er at jeg har ikke mulighet å få lagt dem ut. Jeg bruker Avinor sitt nett for å komme meg ut på internet og er bak en brannmur som ikke gir mye spillerom. Dessuten er bildene for store og jeg trenger å få dem ned til 800x600. Er det noen her som vil hjelpe meg å med disse to tingene? Send meg en PM og jeg skal sende dem på mail til vedkommende hjelpende sjel. På forhånd takk!
Skrevet 2. mars 2006 18 år stiller meg i rekken, send i vei du hvis du har lyst ti lå lære dette selv, så vil IrfanView hjelpe deg med både bildestørrelse, bildeformat og bildekvalitet. Gratis er det også
Skrevet 2. mars 2006 18 år Med mindre den begrenser helt ned til kun enkelte nettsiden burde det gå smertefritt å uploade bildene dine på http://www.imageshack.us Her får du små thumbnails og slik at du slipper å legge ut store bilder på forumet.
Skrevet 3. mars 2006 18 år Forfatter Hei igjen! Har sendt bildene til David, så nå venter jeg bare på å få linkene, så skal jeg legge dem ut på screenshot forumet. Bildene er real, men hva det er en hemmelighet! (Ikke si noe David!)
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.