Trond Meier Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Har vært GM approach på mandag og i kveld (og litt i går) og Flesland Approach først i går. Vi har hatt en MASSE fly disse dagene, og det har vært en kjempe opplevelse. Opp til 35 utgående fly på et skift og 10-20 inkommende gjør det morsomt og utfordrende. Spesielt for meg som nå er i trening for Senior Student rating er det veldig bra trening. Jeg håper dere som har flydd har hatt det fint også, og at dere unskylder litt rot av og til Og håper også at dere fortsetter å fly så mye. Tusen takk!!! Siter
Trond Meier Skrevet 2. mars 2006 Forfatter Skrevet 2. mars 2006 Ny treningsøkt i morra. Kommer til å ha mr Sager i bakgrunnen den første timen, noe som gir meg litt dårligere lyd.. Så dere får bare unskylde om jeg ber dere gjenta Men håper å få trafikk så jeg også får trening. Siter
Martin Svarstad Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 Kommer jeg , har vært utrolig morsomt å fly nå! Vi var tre stykker på final i går, på unicom!, det har jeg ikke vært med på før. Keep it up! Anbefaler ruteflyging i sør norge. Molde, Ålesund, Kvernberget, Værnes og Flesland er fine flyplasser Siter
Dag Kristoffersen Skrevet 3. mars 2006 Skrevet 3. mars 2006 Jeg stiller opp, Trond. Hvor og når? Siter
Trond Meier Skrevet 3. mars 2006 Forfatter Skrevet 3. mars 2006 Jeg stiller opp, Trond. Hvor og når? I kveld fra 19.30 og utover Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.