Ola Haldor Voll Skrevet 27. februar 2006 Skrevet 27. februar 2006 Jeg tenkte jeg skulle ta meg en liten 20-minutters flytur fra ENVA til ENOL nå før kveldsmaten går i gang. Trykte pent og pyntelig på JOIN, og straks etter kommer en dialogboks opp som sier blandt annet at "YOU HAVE BEEN BANNED". Siter
Dag Johansen Skrevet 27. februar 2006 Skrevet 27. februar 2006 Bruk f.eks navnet ditt i stedet for "Unnamed Pilot", så skal du se det går bedre. Siter
Magnus Wiik Skrevet 27. februar 2006 Skrevet 27. februar 2006 Akkurat skjedde med meg en gang, da var det ruteren som var resetta, så jeg måtte åpne porter på nytt. Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 28. februar 2006 Forfatter Skrevet 28. februar 2006 Merka det var Unnamed Pilot der ja.. Snodig at det plutselig skulle stå der. Skiftet til navnet mitt, og det gikk fortsatt ikke. Da fikk jeg beskjed om at "All users could not connect.".. Betyr det at serveren er full? Siter
Leif-Petter Karlsen Skrevet 28. februar 2006 Skrevet 28. februar 2006 KUNNE BETYDD DET,MEN ER OGSÅ HVIS EN SOM ER INNE IKKE HAR ALLE NØDVENDIGE PORTER ÅPNE.DA VIL HAN STENGE FOR ANDRE SOM VIL LOGGE PÅ.hAR VÆRT EN DEL SLIKE TILFELLER.DA ER DET BARE Å PRØVE IGJEN,OG SE ETTER EN STUND,OG HÅPE DET DA GÅR Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.