Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

God dag!

Jeg har noen problemer med Pro Controller, WinNT og RW, og håper noen kan hjelpe!

Spørsmål 1:

Jeg får titt og ofte en feilmelding mens jeg er logget på SATNET. Det ser ikke ut til å være noe system i når feilmeldingene kommer. Jeg kan være i et annet program og få fem meldinger oppå hverandre, eller få en når jeg gjør noe i PC. I tillegg kan det gå fra 0.4 sec til flere minutter mellom hver feilmelding. Meldingen ier følgende:

"Access violation at adress 00403BE8 in module "pc.exe". Read adress of 006948B0"

Noen som vet hva som er galt?

Spørsmål 2:

Jeg kan ikke legge inn noen lydfiler som skal spilles når "noe skjer". Dette er svært irriterende da jeg ikke får noen melding når noen snakker til meg på "radioen". Alt er helt stille. Prøver jeg å legge inn en lydfil som skal spilles sammen med "Radio Message" får jeg følgende feilmelding:

"The specified device is not opened or is not recognized by MCI"

Jeg har SBLive! og kan fint spille andre lydfiler ellers i WinNT. CD, WAV, MP3 osv.

Spørsmål 3:

Gjelder Roger Wilco. Jeg har vært borte i militæret et halvt år, men bor nå hjemme i tjenesten. Da jeg kom hjem oppdaget jeg at RW ikke fungerer helt bra... Dersom jeg logger meg på en kanal og bare lytter detter lyden av det folk sier ut etterhvert. Jeg kan se at folk er der, men jeg hører bare en av dem som snakker. Feks bare piloten, ingen ATC. Senere detter sistemann ut og, og jeg kan ikke høre noen i det hele tatt! Fremdeles ser jeg at folk er der! Problemet er jo at jeg ikke kan høre at folk snakker til meg. Flere ganger kommer det opp en chatboks som sier. "Hører du ikke SAS2388?? Han har kalt på deg flere ganger" osv, osv.

Dersom jeg snakker med jevne mellomrom ungås problemet, men det hender jo at det går tid mellom hver gang sier noe. Spessielt når jeg flyr.

Håper noen kan hjelpe meg med ett eller flere av spørsmålene!

Ha en god dag?

Hilsen Eivind

Skrevet

Hej

Ett tips till ditt problem nr3. Efter att jag hade installerat Norton Internet Security, fick jag samma symptom om det programmet var aktivt under tiden jag flög online.

Förslag - deaktivera alla virusscannare och liknande program vid flygning online.

För övrigt är NIS att rekommendera (spärrar ute reklambanners effektivt).

Stellan

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...