Rune Trøftmoen Skrevet 26. februar 2006 Skrevet 26. februar 2006 Jeg prøvde å bemanne oslo approach igår kveld. Satt på East, og har en følelse av at mange kanskje var litt irritert over min kjærlige oppkobling. Jeg vet ikke hva problemet er, men jeg mister lyd/connection etter noen få minutter/sekunder jevnlig. Derimot er det mange fly inne på min voice skjer det ikke, men blir det noen sekunders stilhet blir det disconnected. I ASRC var jeg tilkoblet, så alt, fikk tekst beskjeder, men ingen så meg på online listen/ATC listen. Så noen som har noe forslag? Jeg har adsl med router og wlan. Litt konstrukiv kritt, så synes jeg at alle igår, var altfor dårlig til å gi en handoff i ASRC. Jeg fikk mange fly, men bare en brøkdel som jeg hadde kontroll på tag'n til. Så ingen visste da hvem som hadde hvilke fly.. etc. Det er litt dumt. Ellers en heftig kveld i igår:) Rune Siter
Arild Oldervoll Skrevet 26. februar 2006 Skrevet 26. februar 2006 Det høres ut som det er en port som åpnes når du bruker den og stenges etter en tid uten bruk. Se i manualen til ASRC for hvilke porter som skal være åpnet i firewall Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.