Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Noen som bruker TrackIR? Så på siten i sted, og må si det frister en svær smule å få tak i det. Om noen har - kan dere anbefale det? Lett å sette opp og få til å fungere?

Skrevet

Har brukt min trackir4 i to uker nå, og må si meg meget fornøyd. Tror ikke jeg kunne klart meg foruten etter å ha blitt vant med den. Flyging har blitt noe helt nytt, og jeg merker stor forbedring av vfr i FS9, samt formasjonsflyving, attack runs og pattern work/overheads i Falcon.

Funker som bare det, og var lett å sette opp. Var i pitten bare 5 min etter jeg fikk den. Har hørt at noen har problemer med å venne seg til denne måten å kontrollere views på, så det beste er vel hvis du har muligheten til å få prøvd før du kjøper. Men, siden trackir ikke selges i norge, skulle det være lett å få solgt den på qxl hvis det viser seg å ikke være noe for deg.

Skrevet

Ja, har haft TrackIR 1, 3 med Vector Expansion och har nu 4. Fungerar otroligt bra med FS9, och flera andra simulatorer.

Skrevet
  • Forfatter

Ser vel ut til at jeg må spare litt. Første lønning nå om et par dager, går garantert til ny prosessor eller skjermkort. Har et hovedkort som ligger å venter på å bli tatt i bruk, med 939-socket og støtte for dual core og to spor PCI-express; SLI-støtte. Dette gleder jeg meg til!

Hvor mye må dere betale i fortolling?

Skrevet

Vil bare føye meg inn i rekken, og anbefale deg TrackIr 4 på det varmeste.. Vil du ha FS'n din "As Real As It Gets", så skaffer du deg Track-Ir, det er helt sikkert!!!

"Ka sku vi gjort uten havet, sku vi bært båtan?"

"Ka sku vi gjort uten Track-Ir, sku vi brukt musa?"

Skrevet
  • Forfatter

Flotte greier! Men da har jeg ikke annet valg enn å bare spare, og spare.. og spare.. Oppgradering av CPU og skjermkort kommre i første rekke.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …