Premium Medlem Gunnar van der Meeren Skrevet 25. februar 2006 Premium Medlem Skrevet 25. februar 2006 Hvem er «Eagle» som postet «Spitfire over London» i Cloud9 sin aerobatic screenshotkonkurranse? Dette bildet (som er postet av en med profil fra Norge) vant 3. pris i konkurransen, og det venter en premie. Det har ikke lykkes arrangørene å få kontakt med ham. «Eagle»: leser du dette - sjekk mailen din! http://www.screenshotprints.com/forum/viewthread.php?forum_id=8&thread_id=1719 Siter
S. L. Skrevet 25. februar 2006 Skrevet 25. februar 2006 Gratulerer til Gunnar og Eagle! Synes ikke det var noen spesiel høy standarD på bildene, bortsett fra de tre første pluss noen til... Tror nok flere av de på forumet her kunne hevdet seg her, bare de hadde sendt inn et forslag. Men uansett: Gratulerer! Siter
Premium Medlem Gunnar van der Meeren Skrevet 27. februar 2006 Forfatter Premium Medlem Skrevet 27. februar 2006 Takker Sindre! «Eagle» har fortsatt ikke gitt lyd fra seg. (Han er varset på mail av arrangørene). Av en eller annen grunn, tror jeg at han er et av medlemmene her på forumet..... Siter
Frode Sveinungsen Skrevet 27. februar 2006 Skrevet 27. februar 2006 Gratulerer begge to..! Personlig synes jeg ikke vinnerbildet var noe særlig "spesielt" jeg.. begge deres bidrag var et par hakk bedre. Men, smaken er som baken. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.