Andreas F. Tollefsen Skrevet 25. februar 2006 Skrevet 25. februar 2006 Hei. Sliter med å se trafikk i FS når jeg er online på vatsim. Nå står jeg på ENGM og det er masse trafikk, men ser kun 1 fly. Kan det være firewall som blocker noe? Hvilke porter må jeg åpne? Trenger jeg sette opp NAT i routern på de porter det gjelder? Siter
Joachim Skjønberg Skrevet 25. februar 2006 Skrevet 25. februar 2006 Sikker på at all trafikken du snakker om er innenfor visual range? Siter
Andreas F. Tollefsen Skrevet 25. februar 2006 Forfatter Skrevet 25. februar 2006 Det var bakketrafikk på ENGM som ikke kom opp. Jeg har testet litt i routern og logget så av og på, så kom alle flyene opp. Merkelig. Da er det i orden ihvertfall. Siter
Freddy Wilhelmsen Skrevet 26. februar 2006 Skrevet 26. februar 2006 Det er en kjent bug i SB3.04 som gjør at man ikke ser andre fly av og til. Freddy Siter
T. Paulsen Skrevet 27. februar 2006 Skrevet 27. februar 2006 Det er en kjent bug i SB3.04 som gjør at man ikke ser andre fly av og til. Freddy Som Freddy sier er dette et problem i SB3. Jeg har også opplevd at jeg ikke har sett Sager og Svendsen mens de har sett meg. (Og omvendt) Men det kommer og går hos meg.. Siter
Andreas F. Tollefsen Skrevet 27. februar 2006 Forfatter Skrevet 27. februar 2006 Ok. Det var jeg ikke klar over. Bruker som oftest FSinn, da den gir meg bedre flyt i flybevegelsene. Noen som vet grunnen til det? Med SB så virker det som flybevegelsene "lagger" voldsomt. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.