Stian Rolandsen Skrevet 24. februar 2006 Skrevet 24. februar 2006 Prøver å logge meg på serveren nå. FS finner ikke noen sessions... Jævli synd. Jeg og en kompis står klare til å fly litt formasjon å hygge oss. Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 24. februar 2006 Skrevet 24. februar 2006 Merker det samme. Og på alle andre servere jeg prøver også. DOH! x_O Smack in the face. I ny-innflytta leilighet og greier.. Trodde med en gang at det var nettet det var no galt med - men "fint" å høre at andre har det samme problemet. Siter
S. L. Skrevet 25. februar 2006 Skrevet 25. februar 2006 Det må være nå galt i sytemet ja! På forsiden har det stått at de bare de samme personenen har vært pålogget i absolutt hele dag. Det samme gjelder for VatSim infoen på forsiden. Vil tro det er flere enn to personer som flyr der nå Siter
Stian Rolandsen Skrevet 25. februar 2006 Forfatter Skrevet 25. februar 2006 Jeg synes fofo og Kristian skal la oss andre slippe til nå Siter
Bjørn Erik Stensby Skrevet 25. februar 2006 Skrevet 25. februar 2006 Er forsatt ikke mulig å få kontakt med serveren. Det ser ut som om de står på stedet hvil på vatsim også. De to som er der nå, har stått sånn veldig lenge nå. Trodde kanskje det var mulig å få ordnet dette nå, da de holder på må med FLG06 på Gardermoen. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.