Leif-Petter Karlsen Skrevet 23. februar 2006 Skrevet 23. februar 2006 multiplayern er en fin ting for oss her,men det er enkelte som burde få seg en liten briefing.Trenger ikke nevne navn i denne omgang,lignende som dette har også hent tidligere.i kveld ved landing på 35 i bergen,står en parkert på runway,men er selv forlatt,mulig lagt seg??så flyet en aeromatica militaire italiana F-16A-15 ADF står parkert på runway men ingen mulighet å nå "eier" eller fjerne flyet fra banen.Må da kunne parkere flyet på parkering i hvertfall før en forlater flyet i multiplayeren.Er jo andre som også bruker den!! Måtte bare få det ut!! eier av flyet skjønner forhåpentligvis hvem jeg sikter til. Siter
michael8210 Skrevet 23. februar 2006 Skrevet 23. februar 2006 Det er dessverre lite å gjøre med det problemet der...man kan spore IP/ISP o.l, men det kommer alltid til å være sånne pøbler på serveren. Det er ulempen... Begynn med VATSIM, så ser du lite av det der. God natt... Siter
Dag Runar Øye Skrevet 23. februar 2006 Skrevet 23. februar 2006 Testet ut dette litt idag ( enva --> engm ). Turen gikk fint den, men en presterte å fly inni meg mens jeg stod ved gaten og "lastet av passasjerer" ( brukte FS-Passengers). Måtte nesten le litt da... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.