Daniel Larsen Skrevet 22. februar 2006 Skrevet 22. februar 2006 hei ikveld er følgende posisjoner online: ENZV_V_APP 1600-2100 Daniel Larsen ENGM_V_APP 1800-2200 Christian Sager ENBR_V_APP 1845-2030 Joachim Skjønberg tenkte vi kunne prøve og få masse trafik og ATC i norge ikveld som en oppvarming til LANèt... noen som kunne tenkte seg og bemanne noen Center posisjoner? Siter
Trond Meier Skrevet 22. februar 2006 Skrevet 22. februar 2006 Offrer min flytur ENVA APP 18-22 (jeg skrev feil (ENGM) før, men der sitter det jo noen også Husk at jo mer vi har å gjøre, jo mer lyst vil vi ha til å sitte på andre plasser enn Gardermoen senere også Så kom å fly Siter
Trond Meier Skrevet 22. februar 2006 Skrevet 22. februar 2006 Jeg vil påstå at det ble en bra kveld Hadde vel en 10 fly fra/til Værnes.. noe som ikke er så mye, men bra til å være Værnes. Håper dere piloter også satte pris på å ha flere enn Gardermoen oppe! Nå skal jeg sette meg inn i karta til Bergen tror jeg, så får vi se om jeg booker den i morgen eller fredag for noen timer Siter
Daniel Larsen Skrevet 23. februar 2006 Forfatter Skrevet 23. februar 2006 Jepp, trond Jeg satt Stavanger approach og fikk blandt annet en masse svensker ut som skulle til Danmark, en av de var en "Dame"fra sverige som fløy Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.