Sondre Andreassen Skrevet 20. februar 2006 Skrevet 20. februar 2006 jeg prøver å installere fsinn men får opp en melding om at den ikke finner fs 2004... noen som kan hjelpe meg Siter
Peter Nørkjær Skrevet 21. februar 2006 Skrevet 21. februar 2006 Har du haft flyttet FS-mappen eller geninstallret Windows? I så fald er problemet, at FS ikke ligger samme sted, som der står i registrerings-databasen. (Jeg ved der også er en anden måde at løse problemt på, men den kan jeg ikke huske) Prøv at åbne programmet AFCAD. Det plejer at løse problemet. /Peter Siter
Sondre Andreassen Skrevet 21. februar 2006 Forfatter Skrevet 21. februar 2006 hvor finner jeg AFCAD? Siter
Martin Svarstad Skrevet 21. februar 2006 Skrevet 21. februar 2006 Afcad finner du her, eller så kan du prøve denne . Siter
Sondre Andreassen Skrevet 21. februar 2006 Forfatter Skrevet 21. februar 2006 hva skal jeg åpne den i da??? kan ikke detta... Siter
Peter Nørkjær Skrevet 21. februar 2006 Skrevet 21. februar 2006 Du skal bare starte programmet AFCAD. His FS ikke er korrekt placeret i registrerings databasen, brokker programmet sig, og beder dig finde den rigtige placering. Siter
Sondre Andreassen Skrevet 21. februar 2006 Forfatter Skrevet 21. februar 2006 skal det være en AFCAD spesiellt for fsinn? Fs er lagt inn på C:/Programfiler/Microsoft Games/ Flight Simulator 9 er det ikke vanlig plassering da? Siter
Peter Nørkjær Skrevet 22. februar 2006 Skrevet 22. februar 2006 Nej, AFCAD virker til Flight Sim. Den har ikke noget med FsInn at gøre. AFCAD-operationen her, gør blot, at FS kommer til at stå rigtigt i windows-databaesn. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.