Ola Haldor Voll Skrevet 19. februar 2006 Skrevet 19. februar 2006 Hjelpe og trøste. Ny installert windows etter mye annet krøll. Nortons internet security med dens firewall er stilt inn til "permit all", men jeg kommer meg ikke inn. Tror heller ikke serveren er full. DOH! >_< feilmeldingen lyder som så: CONNECTION FAILED! NOT ALL PLAYERS WERE ABLE TO CONNECT. Siter
S. L. Skrevet 19. februar 2006 Skrevet 19. februar 2006 Sikkert en [*********] som er pålogget serveren som ikke har åpnet alle portene sine. Dette er et stort problem som jeg møter på ofte når jeg har lyst å fly på serveren. Å prøve igjen litt senere er mitt beste råd! Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 20. februar 2006 Forfatter Skrevet 20. februar 2006 Det gikk etter en time eller noe. Haff. Irriterende. Noen som er gira på mindre fly eller helikoptre, som kan fortelle hvilke doninger de flyr med? Er jo gøy å se hva de andre flyr med, og ikke bare en cessna som oppfører seg unormalt. Siter
Olaf Ghanizadeh Skrevet 20. februar 2006 Skrevet 20. februar 2006 Jeg er gira på heli! Liker veldig godt å fly deafult R22. Flyr masse Bell 412, Ec120, Ec145 osv. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.