Skrevet 18. februar 2006 18 år Så en film fra WAR om Goodjet. Men da jeg prøvet og komme inn på på siden www.goodjet.com, kommer jeg meg ikke inn på den siden. Hørte en annen plass, at det selskapet er lagt ned og en annen plass sier de at de har skiftet navn til Transsweden eller noe sånt. Nå begynner jeg og bli forvirret og lurer på om selskapet er LAGT NED eller SKIFTET NAVN? Kan noen svare meg på dette?
Skrevet 18. februar 2006 18 år Det at de gikk konkurs sier vel en del, og måtte innstille avganger. Ådne
Skrevet 18. februar 2006 18 år Google er noe dritt, eller hva? Om Goodjet - Scanair.no Problemene fortsetter for Goodjet - Dagbladet.no 12.000,- tapt på Goodjet - Dinside.no Goodjet er konkurs - Dagbladet.no Fint bilde det der forresten... Passer godt til artikkelen... Det var en fin tid når Goodjet fløy... Er ikke ofte man kan nøye seg med å sende ut to mann til å ta imot,losse, laste, og sende avgårde en bulk-lastet A320.... Mye som da Ryanair fløy Skavsta - Torp med B738...
Skrevet 19. februar 2006 18 år Man kan trygt si at Goodjet er konkurs ja, dette skjedde jo i 2003 - så det er over 3 år siden dette selskapet ble historie for godt.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.