Arild Schubert Skrevet 9. januar 2001 Skrevet 9. januar 2001 Er det noen som kan tenke seg å være med på et sim treff på værnes.Har vært i kontakt med luftfartsverket på værnes om omvisning i tårnet og det som har med ATC å gjøre fikk et posetivt svar at vi var velkommen. Jobber med flere saker for å få til et trivelig treff på værnes. Hvis det er noen som er interesert kan de melde seg på HER, eller maile til meg på xxxxxxxxxx.no Har ikke noen fastsatt tidspunkt ennå venter med å se om det er noen som er kan tenke seg et sånt treff? Hilsen Arild xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx HEI! Er det noen som vil ta over sim treffen på værnes for meg. fordi jeg ikke kan få skrive på disse sidene mer. kontakt meg på xxxxxxxx.no det meste er ordnet på forhånd med eventuele prog.Kun seriøse svar. hilsen Arild [Endret av Arild Schubert 08-03-2001.] [Endret av Arild Schubert 09-03-2001.] Siter
Andreas Pettersen Skrevet 9. januar 2001 Skrevet 9. januar 2001 Høres artig ut. Men jeg er avhengig av at det blir en helg. Hva med en lørdags formiddag med påfølgende treff på byen? Siter
Gisle Aalmo Skrevet 9. januar 2001 Skrevet 9. januar 2001 Endelig! [image]http://www.flightsim.no/ubb/images/icons/smile.gif[/image] Jeg er også avhengig av at det blir i helga, muligens at det går på ettermiddagen midt i uka også, men det er usikkert. ------------------ Gisle LN-GAA Siter
Arild Schubert Skrevet 9. januar 2001 Forfatter Skrevet 9. januar 2001 Vi må prøve å få det til i forbindelse med en Helg. Har også vært i kontakt med en tideligere fly skole om eventuelt å ta en fly tur med max 3 personer om gangen pris er 720kr delt på 3 for 1 time og det er anledning til å prøve å fly,men har ikke dette i box ennå pga årsaker som jeg ikke skal komme innpå nå. Arild Siter
Pilot1 Skrevet 9. januar 2001 Skrevet 9. januar 2001 Hei. Det kunne jeg óg tenke meg å være med på.... En helg passer bra! mvh Morten Siter
Arild Schubert Skrevet 11. januar 2001 Forfatter Skrevet 11. januar 2001 Håpet at det var flere i fra Trøndelag som kunne tenke seg å bli med på værnes.SÅ MELD DERE! Hilsen Arild Siter
Andreas Pettersen Skrevet 11. januar 2001 Skrevet 11. januar 2001 Ehh... håper dere tar imot nordlendinger også? Siter
Arild Schubert Skrevet 11. januar 2001 Forfatter Skrevet 11. januar 2001 quote: Andreas Pettersen skrev: Ehh... håper dere tar imot nordlendinger også? Ja det ikke bare for trøndere,så hvis det er folk fra andre kanter av landet så er de velkommen så klart. Arild Siter
Runar Hvitsand Skrevet 11. januar 2001 Skrevet 11. januar 2001 Kunne også tenkt meg å være med på dette, selv om jeg er fra Kr-sund. Det er jo bare ca 20 mil.... Hilsen Runar Hvitsand, LN-RHH Siter
Simen Trovatten Taraldsen Skrevet 12. januar 2001 Skrevet 12. januar 2001 Jeg er mer enn gjerne med! (Hurra) -- simen@taraldsen.net [Endret av Simen Trovatten Taraldsen 12-01-2001.] Siter
Arild Schubert Skrevet 19. januar 2001 Forfatter Skrevet 19. januar 2001 Ang.sim treff på værnes! Ser jeg at det er en del som har meld at de vil være med hvis det blir lagt til en helg.Da det er mindre trafikk i helgene utenom fredags kveld fra kl.16 og utover er det mest trafikk samt søndager,men da er det mørkt,for det er best å være der når det er lyst for å få med seg mest mulig av det som skjer i tårnet. og luftfartsveket ville helst at vi helst kom når det var lyst.Jobber med noe mer som jeg trenger litt tid på, prøver å få det i havn i løpet av februar, da er det mye lysere om kveldene også.gir dere nærmere beskjed når tiden er inne. Hilsen Arild [Endret av Arild Schubert 20-01-2001.] [Endret av Arild Schubert 20-01-2001.] Siter
Kenneth G. Sørensen Skrevet 19. januar 2001 Skrevet 19. januar 2001 Hmm... Sim-treff på Værnes kunne vært artig [image]http://www.flightsim.no/ubb/images/icons/smile.gif[/image] Kanskje jeg henger meg på hvis tidspunktet passer... ------------------ Kenneth G. Sørensen De-Icer ved WF Torp Kenneth_G_S@hotmail.com Siter
Håkon Trønnes Skrevet 22. januar 2001 Skrevet 22. januar 2001 Hei! Jeg kunne godt tenke meg å være med på dette. Helg passer vel kanskje best, ja, men også (litt sene) ettermiddager. Håper du får det til! Med vennlig hilsen Håkon Trønnes. - hakont@netcom.no - [Endret av Håkon Trønnes 22-01-2001.] Siter
Arild Schubert Skrevet 24. februar 2001 Forfatter Skrevet 24. februar 2001 quote: Andreas Pettersen skrev: Noe nytt? Nei ikke noe nytt,venter på at det skal bli lysere så vi kan ta sim treff en fredag ettermidag i fra 16-17 tiden for å få mest ut av trafikken og se mest når det er lyst. skal ta kontakt med dere i mars mnd. [image]http://www.flightsim.no/ubb/images/icons/grin.gif[/image] Hilsen Arild Siter
Håvard Olsen Skrevet 24. februar 2001 Skrevet 24. februar 2001 Lengre opp her er det noen som foreslo å dra ut på byen etter det evt sim treffet, jeg er i allefall sugen på det-... flere?... ------------------ Håvard Olsen VBX-125 Crosseye@c2i.net Siter
Kenneth G. Sørensen Skrevet 24. februar 2001 Skrevet 24. februar 2001 Selvfølgelig.... Jeg drar da ikke helt opp dit uten å kikke på bylivet.... Hehe... Hvis jeg kommer da... ------------------ Kenneth G. Sørensen De-Icer ved WF Torp Kenneth_G_S@hotmail.com Siter
Kenneth Vika Skrevet 25. februar 2001 Skrevet 25. februar 2001 Ehm.. møte i tårnet kan alle ordne.. man trenger ikke reise land og strand rundt for å gjøre det.. Hilsen Kenneth Vika, for kvelden på "fylla". Siter
Sverre Aune Skrevet 25. februar 2001 Skrevet 25. februar 2001 Ja jwg er også med på et slikt treff.Dette ska bli LÆNE Vh Sverre Aune Trondheim Byåsen (nesten nabo til Gråkallen) ------------------ Siter
Arild Schubert Skrevet 8. mars 2001 Forfatter Skrevet 8. mars 2001 Hei! Er det noen som vil ta over sim treffen på værnes for meg. fordi jeg ikke kan få skrive på disse sidene mer. kontakt meg på xxxxxxxxno det meste er ordnet på forhånd med eventuele prog.Kun seriøse svar. hilsen Arild [Endret av Arild Schubert 08-03-2001.] [Endret av Arild Schubert 08-03-2001.] [Endret av Arild Schubert 09-03-2001.] Siter
Håvard Olsen Skrevet 8. mars 2001 Skrevet 8. mars 2001 får du ikke, eller vil du ikke skrive mere på forumet arild?, svar meg på mail da! ------------------ Håvard Olsen VBX-125 Crosseye@c2i.net Siter
Geir-Tore Aunmo Skrevet 8. mars 2001 Skrevet 8. mars 2001 Dette høres interessant ut, I'm in... Hilsen fra ENRO Siter
Arild Schubert Skrevet 9. mars 2001 Forfatter Skrevet 9. mars 2001 quote: Håvard Olsen skrev: får du ikke, eller vil du ikke skrive mere på forumet arild?, svar meg på mail da! Yes!Yes!Yes!!! Mafian har slått til! [Endret av Arild Schubert 09-03-2001.] Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.