Skrevet 15. februar 2006 19 år Har fået en NOTAM om at Instrument approach og departures ikke er tilladt frem til 15APR06 på ENVA. Er der nogle der ved, hvordan det skal tolkes? Og her spørger jeg til folk, der rent faktisk ved, hvad det handler om. Løse gæt behøver jeg ikke. Er der kommet nye kort, der ikke træder i kraft før 15APR06? De fire NOTAMs: (DOD) PROCEDURAL NOTAM INSTRUMENT APPROACH PROCEDURE NOT AUTHORIZED ILS/DME RWY 09. (DOD) PROCEDURAL NOTAM INSTRUMENT APPROACH PROCEDURE NOT AUTHORIZED ILS RWY 27. (DOD) PROCEDURAL NOTAM STANDARD INSTRUMENT DEPARTURE (SID) NOT AUTHORIZED RWY 09 DEPARTURE. (DOD) PROCEDURAL NOTAM STANDARD INSTRUMENT DEPARTURE (SID) NOT AUTHORIZED RWY 27 DEPARTURE. Jeg har også spurgt i "Piloten svarer". Men der fik jeg ikke et helt uddybende svar.
Skrevet 15. februar 2006 19 år Det kan være approachplates'ene som produseres av Department Of Defence som er trukket. "(DOD) som står foran hver linje". Kan ikke si det 100% sikkert.
Skrevet 15. februar 2006 19 år Kan ikke si jeg har hørt noe om dette, eller at det har kommet ut et AIP SUP på det enda, men det eneste som jeg har hørt er at Ground frekvensen er inndratt og ny frekvense angitt. Ref. NOTAM ENVA/0002/06 YXAXXXX GG ENZZXXTN ESPCZTZX ENVAZAZP 021427 ENVAZTZX (VA0002/06 NOTAMR VA0101/04 Q) ENOR/QFGAW/IV/NBO/A/000/999/6327N01055E005 A) ENVA B) 0601021400 C) PERM E) GROUND FREQ 121,600MHZ WITHDRAWN. CLEARANCE, START UP AND TAXI ON FREQ 119,400MHZ) >>> END-OF-BULLETIN <<<
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.