Martin Svarstad Skrevet 12. februar 2006 Skrevet 12. februar 2006 Hei! Jeg har problemer med å få laget en server med Ventrilo som andre kan joine. Om det er noen som har erfaring med ventrilo hadde der vært fint å få litt hjelp. Og eventuelt om det er noen som vet om det er mindre eller mer delay med ventrilo enne det er med teamspeak. Jeg skal bruke ventrilo i forbindelse med F-16 formasjons gruppa (Eagle Division ) som flyr online på vatsim. Vi bruker teamspeak nå men trenger et program med mindre delay enn det teamspeak har. Skype fungerer fint, men det tar jo selvsagt alt for mye cpu til at det kan brukes med formasjons flyging. Vennlig hilsen Martin Svarstad, Eagle2 Siter
Stig Sandnes Skrevet 13. februar 2006 Skrevet 13. februar 2006 Så lenge man har en skikkelig server oppsatt med teamspeak fungerer det fint. Har bestandig brukt TeamSpeak når jeg flyr Falcon 4 AF med folk fra USA, og da også teamspeak-serveren i USA, uten noen ubehagelig delay.. Siter
Martin Svarstad Skrevet 14. februar 2006 Forfatter Skrevet 14. februar 2006 Hm..ok. Vi bruker www.mcdu.com som server. Det er en server satt opp i sammenheng med Fsinn som du finner på samme side. Visste ikke at serveren hadde så mye å si, men selvfølgelig har det jo det... Har du tips til noen servere vi kan bruke da isåfall? Siter
Stig Sandnes Skrevet 17. februar 2006 Skrevet 17. februar 2006 Hmm, har desverre aldri hatt noe særlig med TS servere, eller kjennskap til folk som driver sånt, kun VT-servere her i gården :\\ Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.