Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Hei!

 

Fløy Norwegians DY761 fra Trondheim til Oslo idag, og maskinen i bruk var LN-KKR. Denne var ikke malt i standard Norwegian-farger, men hadde en "reklame"-livery som reklamerte for div.priser og ruter. Dessuten hadde den et helt nytt skinninteriør (luktet fremdeles nytt skinn...). Er dette en av Norwegians nye maskiner, eller er dette en "oppussing" som alle maskinene deres skal gjennom??

Skrevet
  • Forfatter

Ja, det var ålreit med skikkelige seter, til avveksling fra de vanlige halvslitne stoffsetene man finner i mange andre fly... Gir definitivt Norwegian et litt mer eksklusivt preg, uansett hvor merkelig det måtte høres ut...

Skrevet

Er ikke dette gamle travere alle sammen som burde ha hvert brukt til gummi transport i afrika?

 

Jeg bruker SAS only....

Skrevet

Nope...men jeg er og blir en sas kunde....så mange ganger de gutta har fått meg hjem , på møter etc uten restriksjoner...hadde et eksempel ti bergen til uke...200.- nok som skiller...jeg flyr NG

Skrevet
Er ikke dette gamle travere alle sammen som burde ha hvert brukt til gummi transport i afrika?

 

Jeg bruker SAS only....

 

Sjekk datoene flyene ble levert på du før du uttaler deg sånn...

Reg og delivery date fra Boeing Renton:

LN-KKJ: 14/11/1997

LN-KKQ: 04/04/1997

LN-KKL: 21/11/1997

 

Eldste i flåta er LN-KKR: 04/11/1988

De andre ligger mellom 89-91.

 

Selv om DY er et lavkostselskap betyr at det går på sikkerheten løs. Er heller tvert imot, de trenger tross alt ikke spare inn på MX for å være konkurransedyktige...

Skrevet

Eller som vi alle har hørt i det siste..

 

Norwegian flyr og SAS står på bakken....

 

SAS = Sjekk Alltid Sikkerheten.

 

hehe kunne ikke dy meg.

""

Skrevet

Spenstig kommentar fra en selger, men.. ""

 

Tror du burde gå noen vakter på Gardermoen og høre hvor mye teknisk feil SASBraathens har på disse "NG'ene" sine, i forhold til Norwegian sine -300.

 

Ufattelig lite gjennomtenkt kommentar!

Skrevet
  • Forfatter

Jeg har flydd både SAS og Norwegian sine 737'ere, og kan ikke si jeg merker stor forskjell, hverken når det gjelder støy eller komfort generelt. Har flydd -800 fra SAS og -300 fra Norwegian, og merket ingen nevneverdig forskjell på disse to som passasjer. 737 er og blir 737, på godt og vondt...

Skrevet

Jeg har flydd både -400 og -700 fra SAS og må nok selv si at -400 hadde veldig mye mer motorstøy. Satt cirka like langt bak motorene på begge turene og synes det var en merkbar forskjell.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …