Kjell-Arne Willumstad Skrevet 10. februar 2006 Skrevet 10. februar 2006 Hei alle simmere. Har et newbie-spørsmål. Hvilke program må jeg ha, og hvilke program er det greit å ha for å få en opptimal opplevelse når jeg skal fly online? Jeg har headset med mikrofon. Trenger jeg noe spesielt program for å få dette til å virke. Slapp av alle veteraner. Det er enda en stund før jeg våger meg på vatsim-flyving enda. Har enda MYE å lære meg. Har registrert meg på vatsim. Har fått Id og passord, men hvor i f... logger jeg meg inn? Siter
Øyvind Grassdal Skrevet 10. februar 2006 Skrevet 10. februar 2006 Det første spørsmålet. Du trenger ikke noen spesielle program for å fly på multiplayeren til fs.no. Eneste du trenger å gjøre er å åpne de angitte portene, og å logge deg inn. Hvis du registrere deg som bruker på VATSIM på noe som heter Pilot Resource Center. Her får du veldig mye info om VATSIM. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.