Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

quote:

Originally posted by Gisle Aalmo:

Til hvilken sim planlegger du dette sceneryet Frode?

Til fs2000

Men jeg er så veldig elendig fordi jeg vet ikke hvor jeg kan få tak i terminagbygg og tårn som ligner...

En annen ting er at jeg prøvde tidligere i dag for og se om jeg fikk til en flyplass og den var ikke så veldig fin.

Jeg kan ikke å lage taxiway på airport 2.60...

Så jeg har så og si gitt opp...

så jeg holder meg til repaint(uvanlig god rating 737en fikk)

kommer med en helt svart starfighter repaint veldig snart i norske farger(den er innmari svart!)

------------------

LN-STO

[Endret av Frode Stølen 06-01-2001.]

Skrevet

quote:

Originally posted by Frode Stølen:

Jeg kan ikke å lage taxiway på airport 2.60...

Heisann

Du kan lage taxiway, du trykker høyre mustast og så create polygon, så velger du en texture som passer som asfalt på taxiveiene og trykker ok, da kommer det opp en trekant som du kan utforme til flere punkter og da lage taxiveier..

mvh Sindre

[Endret av Sindre Hebnes 06-01-2001.]

Skrevet

quote:

Originally posted by Sindre Hebnes:

Heisann

Du kan lage taxiway, du trykker høyre mustast og så create polygon, så velger du en texture som passer som asfalt på taxiveiene og trykker ok, da kommer det opp en trekant som du kan utforme til flere punkter og da lage taxiveier..

mvh Sindre

[Endret av Sindre Hebnes 06-01-2001.]

Jeg vet det men når jeg hadde lagt sceneryet inn i fs2000 så fantes det ikke noen taxiway

------------------

LN-STO

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...