Øyvind Lunde Skrevet 7. februar 2006 Skrevet 7. februar 2006 Hei. Har nettopp installert trådløst hjemmenettverk og prøver å sette opp en multisession mellom laptopp og deskopp hjemme. Men hver gang jeg får til å sette dem sammen og skal velge create a flight, begynner FS i laptoppen å hoppe og flyet står ikke stille på rullebanen men hopper opp og ned i lufta og krasjer før jeg har trykket på noe som helst. Selv om jeg kobler nettverket av fortsetter FS å tulle på laptoppen, så jeg har måttet reinstallere 3 ganger. Nå lurer jeg på om noen der ute har noen lure tips? HØ Siter
Alexander Bakke Skrevet 7. februar 2006 Skrevet 7. februar 2006 Hei. Har nettopp installert trådløst hjemmenettverk og prøver å sette opp en multisession mellom laptopp og deskopp hjemme. Men hver gang jeg får til å sette dem sammen og skal velge create a flight, begynner FS i laptoppen å hoppe og flyet står ikke stille på rullebanen men hopper opp og ned i lufta og krasjer før jeg har trykket på noe som helst. Selv om jeg kobler nettverket av fortsetter FS å tulle på laptoppen, så jeg har måttet reinstallere 3 ganger. Nå lurer jeg på om noen der ute har noen lure tips? HØ Hei Er ikke heeeeelt sikker på hva det kan være, men har par spørsmål først. Skjer det når du bare spiller singleplayer også eller er det kunn når du skal koble dem sammen? Åssen laptopp er det? Siter
Øyvind Lunde Skrevet 8. februar 2006 Forfatter Skrevet 8. februar 2006 Det skjer ikke før jeg setter opp multi session, men når det først skjer er den like umulig på enkelflights også helt til jeg har av og reinnsallert FS igjen, noe jeg har gjort 3 ganger nå. Lgger foreløbig unna multisession på hjemmenettverket for en stund... :-) Laptoppen er en Elitgroup 1,7Ghz prosessor 504MB ram. Kjører Win XP professional. HØ Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.