Andreas Pettersen Skrevet 4. januar 2001 Skrevet 4. januar 2001 Jeg får ikke til å assigne POV-knappene på CH-yoken. Når jeg forsøker å trykke den f.eks. opp/høyre, registreres den enten som opp eller til høyre. Er det noen som vet hva jeg gjør feil? Et annet problem med POV-knappene. Etter at jeg har brukt knappene og slipper, er plutselig høyre "default view". Hvor forandrer jeg på det? Siter
Dag Johansen Skrevet 5. januar 2001 Skrevet 5. januar 2001 quote: Jeg får ikke til å assigne POV-knappene på CH-yoken. Når jeg forsøker å trykke den f.eks. opp/høyre, registreres den enten som opp eller til høyre. Punktene ligger litt tett, og det er i grunn bare å forsøke noen ganger til du får det riktig. quote: Et annet problem med POV-knappene. Etter at jeg har brukt knappene og slipper, er plutselig høyre "default view". Samme problem har jeg, men hos meg er venstre default, og eneste løsning er å bruke nummertastaturet for å se forover igjen. Noen som har en løsning på dette? ------------------ Dag Johansen Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.