Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

MdMax og Fsnet er nå fult kompatible (hevdes)... Hvis noen har lyst til å prøve dette ta kontakt! Eller legg ihjen beskjed her! Er ikke proff på MD80 ""

Skrevet

Har fullversjonen av mdmax jeg og, samt regga versjon av FSnet... har nå oppdatert mdmax med de pakkene som trengs for og få copilot panel etc..

Kunne gjerne tenke meg en tur... gjerne med en som er proff på md80, som kan lære meg (oss).. Er jo mulig og være 3 om man ikke kjører lite versjonen av FSnet...

any1 ?

Freddy

Skrevet

Hei!

Foreløpig så er alle standard FSim fly kompatible. Avanserte addons er ikke fullt kompatible. MEN og da er det et stor MEN, MdMax MD80 er 100% kompatibel!!!

www.mdsuper80.com

Freddy og jeg tok to turer med MdMax og alt fungerte utmerket. Du må bare prøve det for å skjønne hvor tøft det er.

Hvis du trenger opplæring så er det bare å si ifra når du har skaffet MdMax så kan jg hjelpe deg.

Aleksandar

Skrevet

Nei, det er snakk om MdMax av www.mdsuper80.com som har utrolig system simulasjon, FMS, osv. Anbefalles spesiellt etter den siste updaten 1.099 og nå med FULLT kompatibilitet med FSNet.

Bare PM meg på ICQ hvis du lurer på noe.

Aleksandar

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …