Skrevet 22. januar 2006 19 år Leter etter en del referansemateriell fra Fornebu; gjerne fra 70-tallet +-. Har søkt i de fleste flybildedatabasene på nettet, men det er ikke akkurat nok. Noen her som kunne komme på noen andre ting jeg burde sjekke ut; bøker, filmer (vet at ihvertfall en av Olsenbandenfilmene foregikk på Fornebu, men hvilken?) osv. Alle tips mottas med stor takk!
Skrevet 22. januar 2006 19 år Hei. Sjekk her: Mimreside for Fornebu og her: Historikk fra Dagbladet. Det er to linker jeg kan bidra med... Oskar
Skrevet 23. januar 2006 18 år Forfatter Takk så langt. Alle monner drar. Bare et spørsmål til NA-gutta; hvor fikk dere tak i tilstrekkelig materiale?
Skrevet 23. januar 2006 18 år Var det ikke en film som et "The Terrorist" som fant sted på Fornebu? Jeg har den på DVD...
Skrevet 23. januar 2006 18 år Olve, ta en titt på flyhistorisk forum på Airpics Forums. Det kan være du finner noe der.
Skrevet 24. januar 2006 18 år Fornebu flyplass er laget av Charlotte Korsnes, og bakke-grafikken er levert av Bravida Geomatikk. Charlotte som var med i teamet vårt tok en masse digitale bilder før plassen ble nedlagt. Det er trist å bevege seg på området slik det ser ut idag Vi planlegger oppgradering av sim-utgaven av plassen , bl.a med oppmerking av taxebaner.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.