Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Flightsim.no

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

FLYTRAFIKK FRA BOO OG TRD ER INNSTILT!

Featured Replies

All flytrafikk fra Bodø og Trondheim er innstilt i følge stormen som herjer nord for Trondheim, dette melder Avinor.

Her i Tromsø går trafikken någelunde normalt men med forsinkelser på alle fly til bortimot 2 timer.Flytraffikken går nesten som normalt nå på BOO og TRD. ""

Moderne vinter i Norge nå ja. Får håpe Narve snart roer seg og at skadene blir minimale, selv om det ikke ser så veldig lovende ut.

Gratulerer med den store myndighetsdagen Willy (eller er det Kim Ruben?)! ""

Merkelig at avinor ikke oppdaterer avgang/ankomsttabellene på sidene til ENBO da. Der er det bare et fåtall flygninger som er bekreftet innstilte.

Nå har uværet kommet her også, -1*C masse snø og storm. Landa nettop en presening på verandaen og det uler og knaker i huset. Vinden kommer fra øst, som er en sårbar vinkel for oss. Skulle ha tatt en tur ut på Sola nå.

Fikk telefon hjemmefra nå tidligere i dag. Der hadde taket på saga blitt blåst av (og der inne står alt av biler, traktorer mm...,) utbygget på sauefjøset har blitt knust, og dører på flere av byggene var revet av. "Koselige" greier""

• Author
Moderne vinter i Norge nå ja. Får håpe Narve snart roer seg og at skadene blir minimale, selv om det ikke ser så veldig lovende ut.

Gratulerer med den store myndighetsdagen Willy (eller er det Kim Ruben?)! ""

Ja det stemmer jeg heter Kim Ruben Fjeldstad, tok over brukernavnet for faren min da han sluttet som flightsimmer så hadde ikke jeg en online-e-mail derfor fikk jeg ikke konto her kanskje noen vet hva jeg kan gjøre for at det skal komme i mitt navn? Takk for gratulasjonen. Beklager at jeg ikke har nevnt dette tidligere, ikke skyt meg fordi jeg ikke fikk min egen konto!! ""