Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Helt rått ""

Jeg har ikke sett Blue Angels live ennå. De kommer til Europa til sommern vet jeg, etter det jeg ahr hørt skal de ha oppvisning på en av basene i Nederland blant annet. Hadde vært kjempeartig å fått med ett sånt show ""

Jeg har sett Thunderbirds live ett par ganger og senest nå i høst. Det er også ett kjempebra show,men Blue Angels skal være fult på høyde med Thunderbirds om ikke også bedre.

For de av dere som har Emule så ligger det en 4 episoders serie om Blue Angels der. 4 eps av ca 45 min. Driver å laster den ned selv om det tar sin tid.

Skrevet
  • Forfatter

hadde vært skikkelig fett å se et slikt oppvisnings-show live. Er ikke så langt til nederland egentlig heller da.

Kanskje det blir tur til sommeren da ""

Skrevet

Har fått med meg både Blue Angels og Thunderbirds når jeg bodde i USA, absolutt verdt og få med seg. Nå har jeg litt "inside information" om at vi kanskje blir å se ett Team av den skalaen her i Norge i sommer! ""

Skrevet

helt perverst!

Får håpe utsagnet til Vidar er sant, slik at vi får se dem i Norge, helst på ENGM ""

OT : han som redigerte filmen må ha verdens værste musikksmak!

Skrevet
ikke akkurat ferske f18-gutter fra hangarskip som flyr der for å si det sånn... Sinnsykt..

Det kan man si.. minstekravet for å komme med på vurderingen er 1500 flytimer hvis jeg ikke husker feil

Skrevet
ikke akkurat ferske f18-gutter fra hangarskip som flyr der for å si det sånn... Sinnsykt..

De pilotene som flyr fra hangarskip er vel ikke noen ferskinger de heller...

Skrevet

De pilotene som flyr fra hangarskip er vel ikke noen ferskinger de heller...

Carrier utsjekk er vel noe piloter i US Navy (og US Marines) må igjennom allerede før de får sette seg i en Hornet.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …