Skrevet 15. januar 2006 19 år Tidligere så fikk jeg landet på hangaskip m/hook, men det virker ikke lenger??? Mulig jeg har gjort noe galt, men var det ikke noe skrevet om dette på forumet tidligere tro. Men jeg finner det ikke igjen. Kroken griper ikke tak? Noen som vet dette? Rune Karlsen
Skrevet 15. januar 2006 19 år Du har vell sjekket at kroken ikke har knekt? [color:"white"] *Kunne ikke dy meg*[/color]
Skrevet 16. januar 2006 19 år Har du forsøkt flere ganger? Sikker på at du ikke får "bolter" (touchdown for langt inne på dekket)?
Skrevet 16. januar 2006 19 år Når vi er inne på hangarskip, hvilke hangarskip bruker dere? Jeg finner ikke noen med tråder.
Skrevet 16. januar 2006 19 år Tror han Rune bruker en original pakke/cd fra abacus som jeg ikke hadde bruk for ( Flight Deck 3 for FS2004/FS2002 ) Men ta en liten søk på avsim så finner du garantert noe der. O.Florian
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.