Morten Alexsander Hovik Skrevet 14. januar 2006 Skrevet 14. januar 2006 Heisan Nå har jeg kommet et stykke på min dash 8 Q serie som jeg har holdt på med et halvt års tid . jeg har kommet såpass langt at jeg har begynt å lage VC og Vcabin på dash 8 Q serien . Det jeg lurte på er om noen hadde noen gode bilder av cockpiten og cabinen til de forskjellige flyene ? . også gjerne nær bilder av propelene , hjula,hjulleggene , vingene og selve flyene hadde vært flott . På forhond tusen takk Mvh Morten Siter
Geir Teigo Skrevet 14. januar 2006 Skrevet 14. januar 2006 G[r ut fra at du skal ha deg en tur i DASH8 simmen under FLG'06. sjekk www.ofkl.org Det M{ jo vaere noe for deg.... ooops.nyinstallert windows, m[ sjekke tastaturinnstillingene Siter
Morten Alexsander Hovik Skrevet 14. januar 2006 Forfatter Skrevet 14. januar 2006 jeg finner ikke hvor man kan melde seg på for å fly en tur med simmen . . . . Siter
Jan Fredrik Furøy Skrevet 14. januar 2006 Skrevet 14. januar 2006 Hei Påmelding til simulator starter den 20 januar. Husk at du må være påmeldt FLG'06 for å kunne benytte dette tilbudet. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.