Gjest Skrevet 27. desember 2000 Skrevet 27. desember 2000 Skal reise med Britannia 767 til Florida i August neste år. Det jeg lurer på er om hvordan Britannia flyet er. Er det bra comfort, er det bra servering? slike ting? mvh Morten Jensen Siter
Ole Martin Walberg Skrevet 27. desember 2000 Skrevet 27. desember 2000 Hei. Jeg har ikke flydd med Britannia før, så selve selskapet eller servicen kan ikke jeg uttale meg om. Men derimot flytypen kan jeg si litt om siden jeg var så heldig å fly noen timer i Deltas 767're i sommer. Jeg liker 767 kjempegodt særlig pga innredningen. Dvs da særlig seteinndelingen. Så vidt jeg husker er det 2-3-2. Dette gir følelse av litt mer plass enn f.eks. 747'ens 3-4-3 inndeling. -synes jeg. I hvert fall er det behagelig å slippe å "krabbe over masse folk" bare man skal besøke toalettet f.eks. Men dette er riktignok bare min personlige mening. En annen ting som kanskje må tas til betraktning i Britannias tilfelle (og alle andre charterselskaper) er at de setter inn et par seterader ekstra i forhold til "vanlige" flyselskaper for å spare/tjene ekstra. Så det blir muligens litt trangere? En ting til, jeg er ikke sikker på hvilken type 767 Britannia flyr, men jeg fløy både -200 og -300ER i sommer, og likte -300 best, rett og slett fordi den var nyere og hadde mer moderne innredning. TV'skjermene fungerte i alle fall! [image]http://www.flightsim.no/ubb/images/icons/grin.gif[/image] God tur når den tid kommer! [image]http://www.flightsim.no/ubb/images/icons/smile.gif[/image] Siter
Truls Meek Skrevet 29. desember 2000 Skrevet 29. desember 2000 Hei. Britannia er vel greit nok..det er jo en stund til du skal dra, så muligheten for at Britannia har et fly i rute er vel til stede. Når det gjelder punktlighet så kommer vel Britannia dårligst ut, når det gjelder take off/landing ved Oslo lufthavn Gardermoen i år. Flyene er ok, men servicen er vanlig charter standard. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.