Lars Chr. Hansen Skrevet 24. desember 2000 Skrevet 24. desember 2000 Hei Lurte på om noen kunne hjelpe meg med et lite installasjonsproblem jeg har. Fikk Logitech Wingman Formula Force GP ratt (USB tilkobling) i julegave og når jeg prøver å installere det finner ikke installasjonsprogrammet rattet, men installasjonen av selve programet som trengs går helt greit.. noen som har noen formening om hva som kan vaære galt eller om det er noe jeg gjør galt?? Hvis det er så gjerne si ifra om hvordan jeg kan løse dette problemet. God Jul og Godt Nyttår Mvh Lars Christian Hansen [Endret av Lars Chr. Hansen 24-12-2000.] Siter
Kåre Engkrog Skrevet 25. desember 2000 Skrevet 25. desember 2000 quote: Originally posted by Lars Chr. Hansen: Hei Lurte på om noen kunne hjelpe meg med et lite installasjonsproblem jeg har. Fikk Logitech Wingman Formula Force GP ratt (USB tilkobling) i julegave og når jeg prøver å installere det finner ikke installasjonsprogrammet rattet, men installasjonen av selve programet som trengs går helt greit.. noen som har noen formening om hva som kan vaære galt eller om det er noe jeg gjør galt?? Hvis det er så gjerne si ifra om hvordan jeg kan løse dette problemet. God Jul og Godt Nyttår Mvh Lars Christian Hansen [Endret av Lars Chr. Hansen 24-12-2000.] Hei Lars og god jul Jeg merket meg at det var usb-tilkobling. Hvis du har win95 kan årsaken være at windows ikke har "registrert" at usb-portene finnes. Prøv å sette inn Windows-cd og søk etter usb-tillegg (skriv ?usb? i linjen der du skriver inn søkeord). Windows 95 vet ikke at usb-portene finnes og må derfor ha de nødvendige driverne. Hvis du har andre versjoner av windows tror jeg du likevel skal prøve dette. mvh Kåre Engkrog Siter
Morten Bjønness Skrevet 25. desember 2000 Skrevet 25. desember 2000 Hei! Mitt forslag er å gjøre som meg, dra av USB-tilkoblingen og bruk com-porten i stedet. Dette kan i hvert fall jeg gjøre på min, og jeg hadde samme problem som deg med usb. Faktisk så funker USB ganske dårlig hos meg generelt, så jeg bruker com-portene flittig i stedet. Bare pass på å installere Logitech Wingman SERIAL i stedet for usb... Lykke til! Morten B Siter
Lars Chr. Hansen Skrevet 25. desember 2000 Forfatter Skrevet 25. desember 2000 Når har dette rattet kun en USB-kontakt og ikke noen Seriellplugg... Siter
Morten Bjønness Skrevet 25. desember 2000 Skrevet 25. desember 2000 Ingen seriellplugg, nei... Jeg har samme rattet, dog noe eldre, og her har jeg det. Et gammelt jungeltips er å laste ned siste versjon av DirectX, men det har du kanskje gjort allerede? Lykke til! Morten B BTW, hvorfor er jeg "Nytt Medlem?" Jeg har jo vært her i "årevis!" Siter
Lars Chr. Hansen Skrevet 25. desember 2000 Forfatter Skrevet 25. desember 2000 Har Win98 og når jeg sjekker Systemer har jeg en usb-hub og en annen usb tilkobling under usbmenyen der.. Får ikke lagt inn rattet via programmet som følger med, men Windows har funnet rattet. Men det kommer ikke opp i Game Controlls under kontrollpanelet. Siter
Håvard Lund Skrevet 26. desember 2000 Skrevet 26. desember 2000 Lars, jeg har en overgang (USB -> PS2), si ifra om du ikke får det til å funke uansett hva du gjør ved bruk av USB pluggen, så kan jeg sende overgangen i posten. Det er en liten plugg-lignende sak, bare å plugge USB kontakten inn i den ene enden og du har PS2 (standard mus/tastatur port) i den andre. Mvh Håvard Siter
Dag Johansen Skrevet 26. desember 2000 Skrevet 26. desember 2000 quote: Morten Bjønness skrev: BTW, hvorfor er jeg "Nytt Medlem?" Jeg har jo vært her i "årevis!" Når du legger inn ditt 10. innlegg her oppgraderes du til "medlem" ------------------ Dag Johansen Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.