Julian Barratt-Due Skrevet 3. januar 2006 Skrevet 3. januar 2006 Heisann folkens! Registrerte i dag min versjon av FSUIPC... dette fikk et dårlig resultat. Når jeg fyrer opp FS med PMDG B738 på hvilken som helst flyplass så får jeg denne meldingen: The SquawkBox module was unable to start because FSUIPC could not be initialized. Ensure FSUIPC is properly installed and restart FS and try again. Hvis jeg så trykker ok, så kommer jeg inn i en helt cold and dark PMDG cockpit, og det går ikke an å få noen av displayene til å fungere... Prøver jeg å connecte med SB, så fungerer ikke dette heller.. Noen som har råd?? Siter
Ole-Jørgen Søberg Skrevet 3. januar 2006 Skrevet 3. januar 2006 Et skudd i blinde ; FSUIPC.dll ligger i Modules-mappa og du får FSUIPC opp i sim-menyen? Siter
Julian Barratt-Due Skrevet 3. januar 2006 Forfatter Skrevet 3. januar 2006 Skjønner ikke helt hva du mener... ja, FSUIPC ligger i module mappen, og den er også i SIM menyen, men den får tydlighvis ikke kontakt med SB eller noe i den rettningen.. Siter
Øyvind Hansen Skrevet 3. januar 2006 Skrevet 3. januar 2006 Har du lastet ned versjon 3.53 av FSUIPC? Tidligere versjoner har hatt problemer med registreringer foretatt i 2006. Siter
Ole-Jørgen Søberg Skrevet 3. januar 2006 Skrevet 3. januar 2006 Etter feilmeldingen du får ser det ut som det er noen tull med FSUIPC? Reinstall av denne kanskje? Når du åpner FSUIPC så får du opp "This FSUIPC is registered to: ditt navn og epostadresse" ?? Hvilken versjon har du? Siter
André Olstad Skrevet 3. januar 2006 Skrevet 3. januar 2006 Jeg hadde sameproblemmed mn nye pc. Først instalerte jeg ny fsuipc, uten hell. Så åpnet vi noe i routeren. Det var ikke en port, men en tilkobling til online spill. Kan få maycom il å svare på dette. vr han som gjorde det Siter
Julian Barratt-Due Skrevet 3. januar 2006 Forfatter Skrevet 3. januar 2006 Hmm, jeg har FSUIPC 3.5... Denne fungerer fint, men med engang jeg registrerer så får jeg problemet.. kjøpte reg code her: http://secure.simmarket.com/product_info.php?products_id=538 Siter
Øyvind Hansen Skrevet 3. januar 2006 Skrevet 3. januar 2006 Last ned 3.53 på http://www.schiratti.com/dowson.html og bare legg fsuipc.dll inn i Modules folderen. Det går ikke utover registreringen. Gå så inn i fsuipc via menyen i fs og sjekk at du er faktisk er registrert. Siter
Martin Schjetne Skrevet 5. januar 2006 Skrevet 5. januar 2006 Samme problem hadde jeg, og da jeg ikke fant en bra løsning re-insallerte jeg hele FS... Dette fungerte fint, og alle fly og ting var som det skulle igjen... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.