Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Var på Gardermoen i dag en liten tur, da jeg ventet på at bilen skulle bli ferdig på service.. Til min stooore forskrekkelse var spotteplassen borte ved Sundt Air hangaren sperret av??? Er det noen som vet noe om dette? Er det bare midlertidig eller hva? Dette er jo en topp plass å stå å se landingene på 19R... Synd om de "høye herrer" nå skal stenge av dette området også... Området rundt 19L er jo snødd igjen på vinteren, så der har man jo ingen mulighet for å komme til.. Sukk..... ""

Olav

Skrevet
  • Forfatter

Ja vollen på 19R er jo fortsatt der, men det er vel bare ett tidsspørsmål før den er inngjerdet også.. sukk... Og den er ikke lett å komme til på vinteren heller.. Vollen ved 01R aner jeg fortsatt ikke hvordan man kommer til, uten å måtte kjøre inn ved motorsportsenteret/Ringbanen.. Og der er det jo bom som lukkes i tide og utide.. Noen gode forslag?? Sundt Air var plassen min i flere år.. Mange timer der med varm bil og kaffe og noen "fete" landinger!!... ""

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …