Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Etter noen FS-crasjlandinger vil jeg heller bruke IFR-charts ved innflygninger i Norges kortbanerutenett. Riktignok finnes noen ILS-Charts her på flightsim.no, men dessverre ikke alle.

Hvor selges sånne kart?

Hilsen fra EDLW

Gunnar

Skrevet

Widerøe har flydd med Jeppesen en god stund. Mye lengere enn 3-4 mnd.

Har en kaptein som flyr for Widerøe i familien, og han fortalte meg dette.

Jeg også lurte nemlig fælt på dette, så derfor spurte jeg han om det. ""

"Er det godt nok for proffa, så holder det vel for herr og fru engstelig også vel" ""

Skrevet

Riktignok spesiallaget for Widerøe av Jeppesen

Spesiallaget av Jeppesen?

Har fått beskjed om at de gjør det selv jeg da men.

(feks. vindrestriksjoner, FMS-restriksjoner, advarsler osv)

Skrevet

Tar opp denne tråden igjen... Noen som vet om steder på nettet som jeg kan finne GRATIS kart i enten .pdf eller som et bilde som jeg kan printe ut(ikke digitale)? Vil ha kart hovedsakelig fra Europa (innflygningskart og ground-/docking-kart).

Skrevet

Dette kan du finne på de fleste VAC divisjonene til VATSIM! Der de har laget/event fått filer og lagt dem ut. Jeg har ihvertfall til EHAM, LEPA, LPMA, EGLL, LFPG osv. fra div VATSIM divisjoner! Disse kan du bruke utenom vatism og, [color:"red"] MEN IKKE BRUK DEM I REAL! [/color] ""

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...