Skrevet 31. desember 2005 19 år En ting er iallfall helt klart. Flytter jeg til en gård og skal jeg kjøpe meg en Cub. Mye bråk og skraping på filmen, men helt klart verdt å se. Finnes her.....
Skrevet 31. desember 2005 19 år Forfatter Må si en ting det er en utrolig fin maskin og fly, gjør alt du ber om med og uten motor, han som lagde filmen var med meg og fløy og filmet, hehe jeg viste ikke noe at den kom ut her men jeg synes det var moro at den gjore det. hehe, det er mere om flyet her: LN-YHO sin side
Skrevet 31. desember 2005 19 år Ja den ser meget lettflydd ut. Gutter. Denne er verdt å se. Flytt til en gård opp i innlandet og kjøp Cub. La det bli deres nyttårsforsett. Flytt og kjøp Cub.
Skrevet 31. desember 2005 19 år Forfatter Hehe ja den er det, maskinen veier 230kg og den tar av på 60meter og lander på 40, men jeg kan bruke lengere strekke vist jeg vil, hehe.
Skrevet 31. desember 2005 19 år Forfatter jeg glemte en ting også se her: http://www.nak.no/mikro/html/aktuelt/MortenP.html
Skrevet 1. januar 2006 19 år Mer mikrofly: Tur til Fyresdal (formasjon). STOL-operasjon med Rans S-6ES på modellflystripe. Litt vinterflyging. Mer formasjonsflyging.
Skrevet 1. januar 2006 19 år Mer mikrofly: Tur til Fyresdal (formasjon). STOL-operasjon med Rans S-6ES på modellflystripe. Litt vinterflyging. Mer formasjonsflyging. Nei nå kjenner jeg det jaggu rykker i høyrefoten etter å komme seg til Rakkestad for å ta noen timer igjen!!!! Knallbra filmer Kenneth!! Godt Nytt År forresten!! Olav
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.