Skrevet 30. desember 2005 19 år Hei. Jeg ønsker å bli medlem av VNAS (Virtual Norwegian). Her er siden Jeg har send dem mail om medlemskap, men får ikke svar (sendte for 2 eller 3 dager siden). Vet noen hvor lang tid det tar? Mvh Aleksander
Skrevet 30. desember 2005 19 år Det er vel ikke utenkelig at folk har annet å gjøre i romjula enn å svare på søknader til et VA.
Skrevet 30. desember 2005 19 år Forfatter Kan vel ha noe med at det er Jul? Søren, jeg velger alltid å bli medlem på upassende tider
Skrevet 30. desember 2005 19 år Vel, vi har tydeligvis ikke så mye å gjøre. Fire innlegg på tre minutter
Skrevet 30. desember 2005 19 år Forfatter Vel, vi har tydeligvis ikke så mye å gjøre. Fire innlegg på tre minutter lol
Skrevet 30. desember 2005 19 år Hei Det er nok pga jula ja... Men jeg vil tro at du er hjertelig velkommen til VNAS, hyggelig med nye medlemmer Hilsen Oddvar VNAS325
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.