Fredrik Hoel Skrevet 21. desember 2000 Skrevet 21. desember 2000 Er det noen som har en ekstra "throttle" stikke i tillegg til en vanlig joystick?? Går dette med MS Sidewinder?? Det må jo gå ann og sette den på en com port eller ekstra spilleport...... ------------------ Fredrik Siter
Kåre Engkrog Skrevet 25. desember 2000 Skrevet 25. desember 2000 quote: Originally posted by Fredrik Hoel: Er det noen som har en ekstra "throttle" stikke i tillegg til en vanlig joystick?? Går dette med MS Sidewinder?? Det må jo gå ann og sette den på en com port eller ekstra spilleport...... Hei Fredrik Jeg har ikke ms sidewinder men jeg har ekstra throttle og pedaler. Du bør kun bruke gameport i maskinen og koble f eks stikka i throttle og throttle i maskinens gameport. Hos meg er pedalene og stikka koblet til throttle, og throttle til maskinen. Du får se om noe av dette er mulig hos deg. mvh Kåre Engkrog Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.