Skrevet 20. desember 2005 19 år Herregud Noe av det bedre jeg har sett på lenge, lurer på om Randi vet om denne ? eller kanskje vi skulle sendt henne en mail
Skrevet 20. desember 2005 19 år Mangler jeg essensielt innhold i denne SWFen, eller er den bare meningsløs? Noe av det bedre jeg har sett på lenge Hvor har du vært begravd den siste tiden?
Skrevet 20. desember 2005 19 år Forfatter Mangler jeg essensielt innhold i denne SWFen, eller er den bare meningsløs? Det er en dårlig SWF som prøver å minne om supermann introen.
Skrevet 21. desember 2005 19 år Er det ss...er det luftwaffe...nei, det er panzer randi!! (for dere som ikke skjønte den...)
Skrevet 21. desember 2005 19 år Er det ss...er det luftwaffe...nei, det er panzer randi!! (for dere som ikke skjønte den...) Nå tror jeg vel ikke det var lesedelen som gikk de fleste hus forbi, men heller poenget...
Skrevet 21. desember 2005 19 år Er det ss...er det luftwaffe...nei, det er panzer randi!! (for dere som ikke skjønte den...) Nå tror jeg vel ikke det var lesedelen som gikk de fleste hus forbi, men heller poenget... Ok, men jeg skrev det på den måten at det skulle høres ut som den kjente supermann introen.., hvis du fortsatt ikke skjønte poenget så er det ikke så mye mer å snakke om
Skrevet 21. desember 2005 19 år Ok, men jeg skrev det på den måten at det skulle høres ut som den kjente supermann introen.., hvis du fortsatt ikke skjønte poenget så er det ikke så mye mer å snakke om Jeg forstod poenget første gang jeg så den, jeg bare syns den var veldig lite morsom...
Skrevet 22. desember 2005 19 år Å sammenligne Randi Flesland med Schutzstaffel og Luftwaffe er vel på grensen til sjikane, uansett hvor morsomt du måtte finne det? (Nei, jeg ser fremdeles ikke humoren) Linket virker ikke Han har nok fjernet den fra serveren.
Skrevet 22. desember 2005 19 år Randi Flesland... hmm.. alltid trodd det var ho som spilte hovedrollen i "Alt om min far" , men da har jeg bomma tror jeg
Skrevet 22. desember 2005 19 år Det var hun som vant søppelkongen? Var det ikke to gutter som konkurerte helt til sist?
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.