Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Skulle ha vært der da ja.

Kan noen fortelle litt mer detaljert hvorfor Sola egner seg så godt til testing?

Må få opp A380en også da. ""

Skrevet

Det såg jeg faktisk da det passerte over Tananger. Hadde aldri sett det før så det var litt merkelig. Så det bare en gang, og da hørtes det ut som om de testet motorene, plutselig var det helt stille, og så komme det et øredøvende bråk (som er musikk i mine øyrer) plutselig tilbake. Et flott skue var det.

Dette gjør også E-3en som av og til er på Sola og øver seg.

Skrevet

Den var også innom Værnes og Flesland i samme ærend. På Værnes holdt den på i 5-6 timer før den satte kursen tilbake mot St. Petersburg.

Skrevet
Aha, der var svaret jah, A321, kan vel neste si garrantert at det var et slikt. Eneste var at jeg ikke klarte å kjenne igjen flyselskapet.

Kunne det vært MYT eller Spanair?

Skrevet

Tupolev skal søke om P-RNAV-godkjenning for Tu-214. Hensikten med turen til Norge (Værnes, Flesland (?) og Sola) var å fly P-RNAV-prosedyrer.

Lorentzens uttalelser om AWACS og internasjonalt ry er nok dessverre lite relevant. ""

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …