Skrevet 17. desember 2005 19 år Skulle ha vært der da ja. Kan noen fortelle litt mer detaljert hvorfor Sola egner seg så godt til testing? Må få opp A380en også da.
Skrevet 17. desember 2005 19 år Det såg jeg faktisk da det passerte over Tananger. Hadde aldri sett det før så det var litt merkelig. Så det bare en gang, og da hørtes det ut som om de testet motorene, plutselig var det helt stille, og så komme det et øredøvende bråk (som er musikk i mine øyrer) plutselig tilbake. Et flott skue var det. Dette gjør også E-3en som av og til er på Sola og øver seg.
Skrevet 17. desember 2005 19 år Den var også innom Værnes og Flesland i samme ærend. På Værnes holdt den på i 5-6 timer før den satte kursen tilbake mot St. Petersburg.
Skrevet 18. desember 2005 19 år Noen som vet om det var innom idag og? Syns jeg så noe som lignet mye på det.
Skrevet 18. desember 2005 19 år Minner meg litt om den 737'en som hadde 8 til 10 touch & goes på Kjevik i høst... Var trening, men ikke noe VIP fly
Skrevet 18. desember 2005 19 år Aha, der var svaret jah, A321, kan vel neste si garrantert at det var et slikt. Eneste var at jeg ikke klarte å kjenne igjen flyselskapet.
Skrevet 18. desember 2005 19 år Aha, der var svaret jah, A321, kan vel neste si garrantert at det var et slikt. Eneste var at jeg ikke klarte å kjenne igjen flyselskapet. Kunne det vært MYT eller Spanair?
Skrevet 18. desember 2005 19 år Hvis det var rundt halv to, var det nok Spanair flyet fra Tenerife dere så... Fordi det så iallefall jeg her ifra Hundvåg.
Skrevet 18. desember 2005 19 år Russerne har det med å lage like fly som andre selskaper! Denne er jo så godt som en sann kopi av A321!
Skrevet 18. desember 2005 19 år Forandrer man litt på wingleten tror jeg søren meg ikke Jacques Rosay heller ville sett forskjell
Skrevet 19. desember 2005 19 år Tupolev skal søke om P-RNAV-godkjenning for Tu-214. Hensikten med turen til Norge (Værnes, Flesland (?) og Sola) var å fly P-RNAV-prosedyrer. Lorentzens uttalelser om AWACS og internasjonalt ry er nok dessverre lite relevant.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.