Skrevet 15. desember 2005 19 år Var Top Gear dette. Helt rått det de gjør der... Fy søren. Så det på TV og en gang Stakkars lille 2CV..
Skrevet 15. desember 2005 19 år frykt for "snikreklame". bbc er rimelig strenge når det gjelder slike ting...
Skrevet 15. desember 2005 19 år He he. Her er noe Mythbusters ikke fikk til ja. Er vel hantet fra "Great machines"? Var Top Gear dette det er hentet fra "Brainiacs" På tide å bestemme seg?
Skrevet 15. desember 2005 19 år Er 100% sikker på at dette er Top Gear. Så mye som jeg ser på det skal jeg nok kjenne det igjen
Skrevet 15. desember 2005 19 år >På tide å bestemme seg? Top Gear. Ingen tvil. Har vært vist noen ganger nå, også på NRK. Ingen Virgin-logoer var sladdet da jeg så dette programmet sist, det er jeg nesten sikker på.
Skrevet 15. desember 2005 19 år He he. Her er noe Mythbusters ikke fikk til ja. På tide å bestemme seg? Mythbusters skulle prøve det samme, men fikk plutselig avslag for at en 757 skulle gjøre dette. Dette av frykt for skader på motor og fly. (Forsikringselskap og masse greier) De leide inn noen "pingle" turbiner i steden som brukes til filmer for å generere vind blandt annet, men bilen ville ikke velte.
Skrevet 15. desember 2005 19 år Fordelen med å ha 250 millioner seere: Penger nok til å gjøre akkurat det man vil... Jeg er ikke interessert i biler, men alikevel så er faktisk Top Gear ett av favorittprogrammene mine på TV (ikke de nedkortede 30min episodene, men de komplette times-episodene).
Skrevet 15. desember 2005 19 år Fordelen med å ha 250 millioner seere: Penger nok til å gjøre akkurat det man vil... Da er vel denne videoen et enda bedre eksempel: http://media.putfile.com/aygo_soccer Jeg er ikke interessert i biler, men alikevel så er faktisk Top Gear ett av favorittprogrammene mine på TV (ikke de nedkortede 30min episodene, men de komplette times-episodene). Er nå sånn semiinteressert i biler, men Top Gear er bare helt fantastisk rått å se på, Autofil kan bare gå og legge seg. Åh som jeg kunne likt å ha en sånn jobb
Skrevet 16. desember 2005 19 år En 2CV kan vel tippe bare det er meldt vind. Men her får den sannelig tid til å bli revet i filler før den tid. Har også sett et klipp der en 747 blåser en brannbil ut i periferien, så den vinden vi normalt sett kaller orkan blir vel bare "sniktrekk" å kalle i forhold til noen beist av 747-motorer.
Skrevet 16. desember 2005 19 år Fordelen med å ha 250 millioner seere: Penger nok til å gjøre akkurat det man vil... De har nok ikke råd til å gjøre hva de vil. men med 25-30 millioner lisensbetalere, sier det seg selv at man kan lage litt dyrere programmer enn på NRK. BBC2 hadde ca 4mrd kroner tilgjengelig for 2005, men Top Gear er bare ett av svært mange programmer på denne kanalen.
Skrevet 16. desember 2005 19 år Og dette var "bare" en 747-motor. Skulle likt å se hva en 777 med GE-115 kunne utrette.
Skrevet 16. desember 2005 19 år De har nok ikke råd til å gjøre hva de vil. men med 25-30 millioner lisensbetalere, sier det seg selv at man kan lage litt dyrere programmer enn på NRK. BBC2 hadde ca 4mrd kroner tilgjengelig for 2005, men Top Gear er bare ett av svært mange programmer på denne kanalen. Semantikk..., min kommentar var med glimt i øyet, alt er relativt Uansett, faktumet er at de har 250 millioner seere verden over, og TV-stasjonene som sender programmet til disse får det selvfølgelig ikke gratis fra BBC. Det er dette som er med og danner grunnlaget for Top Gears budsjett, og det har tydeligvis vokst kraftig fra sesong 6 og utover, så relativt sett så kan de gjøre hva de vil, og det gjør de til gangs også Hyggelig å se at de nylig vant en Emmy også forresten.
Skrevet 16. desember 2005 19 år sikklig Heavy saker, hehe, apropo at ikke Myth Buster fikk det te var at de ikke hadde like kraftig jet motor, kansje jeg uttalte meg litt feil her nå, men men!!!
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.