Atle Dreier Skrevet 15. desember 2005 Skrevet 15. desember 2005 Hei, gutter! Visste ikke om en bedre plass å samle oss enn her. Jeg har egentlig ikke oversikt over hvem som er med, hva dere heter og hvordan jeg får tak i dere. Kanskje vi skulle fått oss et eget forum? Jeg disponerer en side og et forum, og kan godt lage et subforum bare for oss, som bare vi ser. Ikke noe fancy domene, men det duger til det vi trenger. Litt greit å kunen legge ut serverdetaljer og slikt uten å være redd for at 'alle' finner det. Jeg er uansett på MSN: [e-postadresse]atledreier@hotmail.com.[/e-postadresse] Mailadressen min ligger i profilen. Edit: Nå har jeg opprettet et forum og en brukergruppe på nettstedet mitt. Anbefaler alle Warbirdsgutta å registrere seg så vi har et sted å samles. Registrer og send meg en PM, så skal jeg legge dere til warbirdsgruppa. Siter
Premium Medlem Gunnar van der Meeren Skrevet 15. desember 2005 Premium Medlem Skrevet 15. desember 2005 Hei alle sammen og takk for i går! Flott å se at vi stadig blir flere i warbirdgruppen. Atles forslag er glimrende. Jeg har mange navn på blokken, men disse har kommet der etter forespørsler. Alle har ikke møtt til warbird flights ennå. Så en oversikt er nå på sin plass, samt at vi må ha mulighet til raskt å kunne varsle hele gruppen. Foreslår også at vi tenker på å skaffe oss headset, for å kunne kommunisere via Ventrilo. Jeg hadde god kontakt med Atle og Bengt hele tiden i går. Dette hjalp godt på når vi hadde mistet hverandre av syne. Ventrilo ser ikke ut til å ha negativ innvirkning på pc'ens ytelse....og det er jo som å snakke i telefonen.....krever bare disiplin når mange har noe på hjertet samtidig Siter
Werner Rafteseth Skrevet 15. desember 2005 Skrevet 15. desember 2005 Dere må skrike ut om dere skal ut å fly med RealAir'n på MP da! Hadde vært utrolig artig å bli med dere en gang! Siter
Einar Kristiansen Skrevet 15. desember 2005 Skrevet 15. desember 2005 Flotte greier Atle! Da har jeg lagt inn mine pers.data. Helt enig Gunnar,vi må få voice'en oppe og gå, når vi flyr.Blir så mye lettere å kommunisere. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.